نمایش نتایج جستجوی :

بردیم

  • درخشان: تیم ملی ثبات نداشت و روی اتفاقات به نیمه‌ نهایی رسید/ به لحاظ فوتبالی نباید ژاپن را می‌بردیم!

  • رضاییان: برای تک تک مردم ایران بازی کردیم/ خدا را شکر بردیم و دشمن شاد نشدیم

  • درخشان: شبیه تیمی بودیم که نفراتش برای اولین بار کنار هم بازی می‌کنند/ مُردیم تا بردیم!

  • طارمی: همین که بردیم جای شکر دارد!

  • پیولی: در نیمه اول فصل خوب کار کردیم/خودمان با عملکردمان انتظارات را بالا بردیم

آخرین خبر ها


Notice: Undefined index: term in /home/khabaraa/public_html/include/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 28

Notice: Trying to get property 'value' of non-object in /home/khabaraa/public_html/include/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 28

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.