طرح استعفای وزیر صنعت در راستای تضعیف دولت است

طرح استعفای وزیر صنعت در راستای تضعیف دولت است

سیاست > دولت - ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رییس جمهوری، طرح استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را در ادامه روند تضعیف دولت و در راستای تخریب روحیه مردم و مسئولان دانست و گفت: محمد شریعتمداری کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه خود مشغول است.

«حسینعلی امیری» در پاسخ به سوالی درباره این که بعضی از استیضاح کنندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشتند شریعتمداری برای عدم پاسخگویی و فرار از استیضاح نمایندگان مجلس استعفا داده است، تاکید کرد: پیش از این هم بیان کردم استعفایی در کار نیست که فرار از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی باشد.
وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیران با تجربه، مسئولیت پذیر و قوی دولت تدبیر و امید است و آماده پاسخگویی و رفع هرگونه ابهام و دغدغه نمایندگان مجلس است.
معاون امور مجلس رییس جمهوری تصریح کرد: همه اعضای دولت از ابتدای کار به رییس جمهوری اعلام کردند که در هر مرحله و مقطعی که مصالح و منافع کشور اقتضاء می کند و لازم دانستند هر تصمیمی که درباره هر یک از آنها صلاح ببینند، اتخاذ کنند.
امیری باردیگر تاکید کرد که استعفایی در کار نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه مشغول است. 
وی ادامه داد: مع الوصف هر تصمیمی که وزیر صنعت، معدن و تجارت یا رییس جمهوری صلاح بدانند و اتخاذ کنند، در راستای مصالح کشور و ملت خواهد بود.
به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها روز یکشنبه به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داد که این شایعه پس از ساعاتی توسط آن نماینده تکذیب شد. 

29215

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.