تغییر تیم اقتصادی کافی نیست/ روحانی تحت تاثیر لابی سیاسی قرار نگیرد

تغییر تیم اقتصادی کافی نیست/ روحانی تحت تاثیر لابی سیاسی قرار نگیرد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی  با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی به مجلس، اظهار داشت: با وجود مشکلات و مسائل کنونی کشور، رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به صلاح نیست که وزارتخانه‌های کار و اقتصاد با سرپرست اداره ‌شوند، ادامه داد: رئیس جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید نقاط ضعف وزرای سابق این دو وزارتخانه را که منجر به استیضاحشان شد، در نظر داشته باشد و افراد کارآمدی را به مجلس معرفی کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر تاکید کرد: آقای روحانی باید دور از ملاحظات سیاسی و سهم‌دهی به افراد و جریان‌ها و صرفا بر اساس شایستگی‌ و کارآمدی، گزینه‌های دو وزارتخانه مزبور را انتخاب کند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید بر اساس نیازهای کشور باشد نه مطالبه برخی جریان‌های سیاسی، گفت: رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد صرفا باید به دنبال نتیجه مطلوب برای کشور و مردم باشد و تحت تأثیر هیچ‌گونه جریان‌سازی و لابی سیاسی قرار نگیرد.

وی بیان کرد: تغییر تیم اقتصادی دولت برای بهبود وضعیت کشور کافی نیست و برای برون رفت از مشکلات، باید تفکر جدیدی بر تیم اقتصادی دولت حاکم شود.

29215

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.