نرخ سوم بنزین از نیمه آذر اجرایی می شود

با تصویب دولت نرخ سوم بنزین از نیمه دوم آذرماه ۵۰۰۰ تومان می‌شود.

به گزارش خبرآنی، با مصوبۀ هیئت وزیران، نرخ بنزین جایگاه با استفاده از کارت اضطراری برای مصرف مازاد ۱۶۰ لیتر سهمیه‌ای از نیمه آذرماه به ۵ هزار تومان افزایش یافت.

استفاده از بنزین سهیمه اول و دوم تنها با کارت سوخت شخصی امکان‌پذیر است.

طبق این مصوبه، وزارت نفت به‌صورت فصلی نرخ سوم بنزین جایگاه را اعلام می‌کند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا
برچسب ها :

بنزین اجرایی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.