اختصاص ۲۰ درصد تولید خودروسازها به نوسازی ناوگان عمومی

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، علی صالحی دادستان تهران در بازدید از یک شرکت خودروساز که با هدف بررسی مشکلات تولید و پیگیری رفع آنها، انجام شد، بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد آلایندگی هوا مربوط به حوزه خودرویی و عوامل متحرک هستند، گفت: نوسازی اتوبوس‌ها، یدک کش‌ها و کامیون‌های فرسوده ضروری است.

صالحی یادآور شد: هفته گذشته، یکی از مصوبات جلسه هوای پاک این بود که شرکت‌های خودروساز، ۲۰ درصد تولید خود را به نوسازی ناوگان و حمل و نقل عمومی اختصاص دهند و این موضوع ابلاغ شد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.