انگلیس: به دنبال تنش با ایران نیستیم

وزیر خارجه انگلیس خاطرنشان کرد لندن خواهان درگیری یا تشدید نظامی با ایران نیست و به سیاست فشار دیپلماتیک ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرآنی، «ایوت کوپر» وزیر خارجه انگلیس طی ادعایی گفت: ایران همچنان تهدیدی مستقیم علیه امنیت ملی ما محسوب می‌شود.

وی در گفت‌وگو با شبکه «العربیه» افزود: ما در خصوص نگرانی‌مان از برنامه هسته‌ای این کشور صریح بوده‌ایم و به همین دلیل سازوکار ماشه را فعال کردیم.

کوپر همچنین گفت: ما خواهان درگیری یا تشدید نظامی با ایران نیستیم و به سیاست فشار دیپلماتیک ادامه می‌دهیم. 

وی ادامه داد: ما در راستای حمایت از صلح و جلوگیری از شعله‌ور شدن نزاع‌ها در منطقه عمل می‌کنیم.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.