بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نشست بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران با حضور نمایندگان سازمان و رؤسای ادارات امور ایمنی و بحران و امور مخابرات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) و نمایندگان شرکت‌های پیمانکار تشکیل شد.

صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این خصوص گفت: سامانه CRM به عنوان بستر مشترک میان دستگاه‌های امدادی برای هماهنگی در دریافت و ثبت حوادث چند دستگاهی طراحی شده و مرکز تماس نیز به‌عنوان حلقه ارتباطی میان این سامانه، پاسخگویان و تماس‌های شهروندان عمل می‌کند. ایجاد ارتباط بدون وقفه میان این دو سامانه نقش مؤثری در ارتقای کارایی و سرعت پاسخ‌گویی در مرکز پاسخ مشترک امدادی دارد.

در این جلسه، ضمن بررسی چالش‌های فنی ارتباط دو سامانه و نحوه تبادل داده‌ها، موضوع مستندات فنی نرم‌افزار و الزامات ایمنی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین مقرر شد مجریان پروژه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، اقدامات لازم را برای رفع موانع موجود و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه‌ها انجام دهند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.