حفاظ امنیتی سرویس CDN و Cloud Security در روزهای حادثه‌

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، وقتی از حادثه‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین علت‌های اختلال در پایداری کسب‌وکارها صحبت می‌شود، می‌توان به رخدادهایی مانند بلایای طبیعی، قطع برق، حمله‌های سایبری، جنگ، خطای انسانی و… اشاره کرد. اتفاق‌هایی که می‌تواند برای کسب‌وکار (بزرگ یا کوچک) رخ دهد و حیات‌شان را به خطر بیاندازد. اما آیا باید به این آسیب‌ها عادت کرد؟ و احساس بی‌اعتمادی کاربرها پس از این بحران‌ها را بدیهی دانست؟ پاسخ فناوری‌های ابری به این پرسش، منفی است. اما چگونه؟ آروان‌کلاد به‌عنوان یک شرکت ارایه‌دهنده‌ی زیرساخت ابری با امکاناتی مانند نگهداری، پشتیبان‌گیری اطلاعات، بازیابی داده‌ها، کمک به مقابله با حمله‌ها و… روش‌هایی برای تداوم کسب وکارها در زمان بروز حادثه، ارایه می‌دهد. این مساله تا آن‌جا از نظر بین‌المللی اهمیت پیدا کرده است که آمارها از مهاجرت ۷۰ درصدی کسب‌وکارها و صنایع مختلف دنیا تا سال ۲۰۳۰ به ابر حکایت می‌کنند. درواقع این روند به یکی از کارکردهای زیرساخت ابری، با افزایش تاب‌آوری در حادثه‌ها و تداوم کسب‌وکارها در بحران‌ها تاکید دارد.

به این ترتیب باید گفت که استفاده از زیرساخت ابری به یک راهبرد استراتژیک بزرگ‌تر برای تداوم کسب‌وکارها، اعتمادسازی مشتری‌ها، پایداری و دردسترس‌بودن بیش‌تر شبیه است تا این‌که فقط با سودآور بودن و کاهش هزینه‌های عملیاتی تعریف شود. گزارش‌های بسیاری درباره‌ی تاثیر زیرساخت ابری بر تداوم کسب‌وکارها در حادثه‌ها و پس از آن وجود دارد و محصولات متنوع زیرساخت ابری در این میان کمک‌کننده‌اند.

آروان‌کلاد هم به‌عنوان یک ارایه‌دهنده‌ی زیرساخت ابری، در سه سطح پیش از حادثه، در زمان حادثه و پس از آن، راهکارهای ابری را با هدف تداوم کسب‌وکارها در روزهای حادثه ارایه می‌دهد. امکاناتی متنوعی محصولاتی مانند CDN، آبجکت استوریج، سرور ابری، محصول ویدیو و دیتابیس مدیریت‌شده‌ی ابری و … که همگی این‌ها امنیت بالا، بازیابی سریع سرویس‌ها، سادگی استفاده و قابلیت استفاده در سناریوهای مختلف را دارند:

حفاظ امنیتی سرویس CDN و Cloud Security در روزهای حادثه‌منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.