مصلح: به دلیل اعتراض به بی‌برقی محروم شدم!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، شایان مصلح پس از تساوی 3 - 3 تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره دیدار با آبی‌ها و نیز محرومیت خودش صحبت کرد که در زیر آمده است:

مقابل استقلال باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم.

استقلال بازیکنان خوبی گرفته است و می‌تواند گزینه قهرمانی باشد.

دلیل اینکه در لیست بازی نبودم، اعتراض به بی‌برقی است! حکم محرومیت 20 روزه مرا روز 28 مرداد صادر کردند که بعد از تعطیلات اعمال شد. برخورد تندی با من شد. از این به بعد بابت رفتن برق باید بگوییم دست‌تان درد نکند!

.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

اعتراض محروم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.