المپیک برای نخستین بار «حق نام‌گذاری» اماکن ورزشی را می‌فروشد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، برگزارکنندگان المپیک لس‌آنجلس 2028 اعلام کردند که برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های المپیک، امکان فروش «حق نام‌گذاری» اماکن ورزشی فراهم خواهد شد. شرکت‌های کامکَست و هوندا به‌عنوان نخستین شرکای این طرح معرفی شدند. هدف این اقدام، افزایش درآمدهای تجاری رویداد عنوان شده است.

این برنامه آزمایشی با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) طراحی شده است و به شرکای واجد شرایط اجازه می‌دهد نام فعلی مجموعه‌های ورزشی موجود را در طول مسابقات حفظ و همچنین حقوق بازاریابی جدیدی خریداری کنند. علاوه بر این، تا 19 سالن موقت نیز می‌تواند با نام حامیان مالی المپیک لس‌آنجلس نامگذاری شوند. مقررات سنتی «سالن‌های بدون تبلیغ» همچنان برای سایر مکان‌ها اعمال خواهد شد.

طبق اعلام برگزارکنندگان، Comcast Squash Center در استودیو یونیورسال میزبان مسابقات اسکواش – که برای نخستین بار در المپیک حضور دارد – خواهد بود و در Honda Center آناهیم رقابت‌های والیبال برگزار می‌شود. این نخستین بار است که یک سالن در طول المپیک برند تجاری خود را حفظ می‌کند.

کیسی واسرمن رئیس کمیته برگزاری المپیک لس‌آنجلس 2028، این اقدام را «یک مدل تجاری جدید» برای جنبش المپیک دانست و گفت درآمد حاصل از فروش حق نام‌گذاری جدا از هدف 2.5 میلیارد دلاری جذب حامیان مالی محاسبه خواهد شد و به‌طور کامل به بودجه اضافه می‌شود. او افزود حفظ نام‌های شناخته‌شده‌ای مانند SoFi Stadium و Crypto.com Arena، به جابه‌جایی راحت‌تر تماشاگران در سطح شهر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.