بدترین راننده‌های گرندپری بریتانیا!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در گرندپری فرمول یک در بریتانیا برخی از مدعیان قهرمانی همانند مکس فرستاپن، راننده هلندی ردبول اتریش و شارل لکلرک، راننده موناکویی تیم فراری ایتالیا عملکرد ناامید کننده‌ای داشتند. در این گزارش به انتخاب بدترین راننده‌های این گرندپری می‌پردازیم.

یوکی تسونودا
یکشنبه‌ای فاجعه‌بار دیگر برای این راننده ژاپنی؛ در حالی که هالکنبرگ با یک خودروی معمولی از جایگاه نوزدهم به سوم رسید، تسونودا که مسابقه را از جایگاه دوازدهم آغاز کرده بود (و در دورهای ابتدایی نهم بود)، در نهایت پانزدهم شد. او به دلیل برخورد با برمن جریمه شد و حتی بدون این جریمه نیز سرعت قابل توجهی نداشت.

شارل لکلرک
این راننده اهل موناکو با تصمیم اشتباه برای استفاده از لاستیک‌های اسلیک قبل از شروع مسابقه، ریسک بزرگی کرد اما این تنها اشتباه او نبود. در طول مسابقه، هر بار که لکلرک به جمع 10 نفر برتر نزدیک می‌شد، با خروج از پیست موقعیت خود را از دست می‌داد.

اتومبیلرانی فرمول یک ,

لیام لاوسون
مانند هم‌تیمی‌اش حجار، نمی‌توان لاوسون را به طور کامل مقصر شکست دانست. با این حال، او باید با احتیاط بیشتری وارد پیچ می‌شد تا از ضربه مهلک استبان اوکون جلوگیری کند. هرچند لاوسون نمی‌توانست حضور راننده سومی را در داخل پیچ پیش‌بینی کند، اما احتیاط بیشتر و دادن فضای بیشتر به حریف می‌توانست نتیجه متفاوتی رقم بزند.

مکس فرستاپن
مسابقه‌ای غیرمعمول برای فرستاپن با چندین اشتباه. انحراف کوتاهی که به نوریس اجازه داد از او پیشی بگیرد و یک چرخش در هنگام شروع مجدد مسابقه از جمله اشتباهات او بودند. اگرچه تنظیمات خودروی فرستاپن برای هوای بارانی مناسب نبود، اما چرخش او قابل توجیه نیست.

گابریل بورتولتو
این برزیلی یکی از رانندگانی بود که با تغییر زودهنگام به لاستیک‌های اسلیک ریسک کرد و نتیجه نگرفت. او به سرعت از پیست خارج شد و تصادف کرد، بنابرین طبق قوانین، اجازه نداشت خودرو را به پیت‌لین منتقل کند. بهتر بود از هالکنبرگ درس می‌گرفت.

اسکار پیاستری
بحث در مورد عادلانه بودن جریمه برای این راننده استرالیایی طولانی خواهد بود اما واقعیت این است که این جریمه او را از شانس پیروزی در مسابقه محروم کرد. پیاستری می‌توانست کمی دیرتر ترمز کند، به خصوص با توجه به اینکه چراغ‌های خودروی ایمنی خاموش شده بودند و مسابقه در حال از سرگیری بود و همچنین دید در پیست محدود بود.

اتومبیلرانی فرمول یک ,

ایساک حجار
نباید در مورد حجار خیلی سختگیر بود. هیچ راننده‌ای نمی‌توانست پیش‌بینی کند که خودروی مرسدس آندره‌آ کیمی آنتونلی کندتر از حد معمول از پشت اسپری بیرون خواهد آمد. با این حال، شاید در هنگام شروع مجدد در چنین شرایط آب و هوایی، دقت بیشتری لازم بود.

الیور برمن
برمن توسط داوران جریمه نشد اما به نظر می‌رسد که عملکرد او در نبرد سه‌جانبه که منجر به برخورد با هم‌تیمی‌اش شد، کمی ناشیانه بود. او خوش‌شانس بود که پس از این برخورد، هم خودش و هم اوکون توانستند به مسابقه ادامه دهند و هیچ امتیاز جریمه‌ای دریافت نکرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.