به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی مردمی و خدمت محور؛ همواره همراه مردم است و علاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۵۰ میلیون نفر به عنوان ذینفع سازمان، ارائه خدمات درمانی برای عموم مردم را برقرار نگاه داشته است.
کلیه خدمات درمانی و بیمهای به بیمه شدگان و کارفرمایان و پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور جریان است.
کلیه سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی بویژه استعلام استحقاق درمان و نسخهنویسی الکترونیک با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.
برای تسهیل در ارائه خدمات، ورود دومرحلهای(OTP) پزشکان و درمانگران به سامانههای نسخه نویسی سازمان و نرم افزارهای واسط، در روزهای جاری موقتاً غیرفعال شده است.
با توجه به محدودیتهای اعمال شده و غیرفعال بودن موتورهای جست و جو، سامانه خدمات غیرحضوری به صورت مستقیم از طریق آدرس ES.Tamin.ir و سامانه نسخه نویسی الکترونیک به آدرس EP.Tamin.ir در دسترس است.
بیمهشدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب، آزمایشگاه، داروخانه و… مبنی بر قطع بودن سامانه تأمین اجتماعی، فوراً موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی اعلام نمایند. این مرکز به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰و بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، آماده ارائه انواع خدمات و راهنماییهای لازم به مخاطبان است.