به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سیدمحمد آقامیری در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در پویش امید و افتخار دو پروژه ترافیکی و عمرانی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: پل شهید افتخاری از سال 1393 آغاز شده و متوقف مانده بود. علت اصلی این بود که باید هزار مترمربع تملک می شد و باید 1.2 همت هزینه می شد.
وی افزود: این پل دسترسی های بزرگراهی در بزرگراه صیاد شیرازی و امام علی (ع) ایجاد کرد و مسافت را 43 درصد کاهش داد. خوشبختانه این پروژه به بهره برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
آقامیری با بیان اینکه دوربرگردان یاس فاطمی نیز در منطقه 4 از مجموع 49 پروژه فرامنطقه ای تهران است، یادآور شد: پیش بینی می شود تا پایان این دوره 80 پروژه فرامنطقه ای در پایتخت به بهره برداری برسد.
تحویل دوره آقای قالیباف به اصلاح طلبان مثل تحویل دولت امیرکبیر به میرزا آقاخان نوری بود
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه روی سخن من به خانم سلیمانی نیست بلکه به جبهه انقلاب است، تصریح کرد: رئیس شورا 18 سال ریاست شورا را برعهده داشته است. از سال 1384 به بعد شهر تهران دوره طلایی آقای قالیباف را داشته و بزرگراه های شهید یاسینی، امام علی (ع)، شهید باکری، شهید همت، تونل نیایش و تونل توحید در این دوره به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: توسعه و ایجاد سوله های بحران، سرای محلات، توسعه میادین میوه و تره بار به عنوان اقدامات جدید در دوره آقای قالیباف انجام شد. مترو به قبل و بعد از سال 1384 برمی گردد. مترو 75 کیلومتر بود که تنها 30 کیلومتر آن داخلی بود و بعد از سال 84 آن به 254 کیلومتر افزایش یافت و 150 ایستگاه به مردم خدمت رسانی می کردند.
آقامیری با بیان اینکه تحویل دوره آقای قالیباف به اصلاح طلبان مثل تحویل دولت امیرکبیر به میرزا آقاخان نوری بود، یادآور شد: در آن چهار سال به اندازه چهار ماهه این دوره کار نشده است. تنها افتخارشان این بود که 350 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری ایجاد کردند که 350 دوچرخه سوار در آن تردد نمی کردند. آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه شهید بروجردی و پایانه شرق در این دوره دنبال شد. با بی مهری دوره قبل پایانه شرق به عقب گرد جدی برخورد کرد و در این دوره افتتاح شد.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: یک بزرگراه 19 کیلومتری در غرب تهران در حال احداث و تحویل به شهروندان است. توزیع آسفالت در این دوره قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست. تا امروز هزار و 600 دستگاه اتوبوس وارد شد. این با کدام دوره قابل مقایسه است؟ دوره ششم هم امتداد دوره انقلابی است. بنده زاکانی چی، قالیبافی و جلیلی چی نیستم و یک طلبه هستم که سعی می کنم عادلانه نظر بدهم. در دوره پنجم هم مدیران قوی در مجموعه حضور داشتند که اگر بودجه در اختیار آنها قرار می گرفت و راس هرم مشکل نداشت بیش از این کار می کردند، اما تصمیم گیری ها خوب نبود. خوشبختانه در این دوره به خوبی تصمیم گرفته می شود. نباید به اصلاح طلبان گزک بدهیم که ما را بزنند.
وی ادامه داد: نباید آب به آسیاب دشمنان داخلی و کسانی که رقابت منفی با ما دارند، بریزیم. باید این دوره را با دوره قبل مقایسه کنیم.
آقامیری تاکید کرد: تجربه دوره پنجم شورای شهر نشان داد اصلاح طلبان در مدیریت شهری تهران حرفی برای گفتن ندارند.
انتهای پیام/