پژوهشگاه ICT مدل‌های نوین کسب‌وکار پستی را تدوین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، براساس این تفاهم‌نامه، که به امضای محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و لیلا محمدی، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات رسید، طرح راهبردی توسعه مدل‌های کسب و کاری شرکت ملی پست در عرصه حاکمیتی با در نظر گرفتن فضای رقابتی جدید؛ توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین خواهد شد.

انجام مطالعات مرتبط با توسعه و به کارگیری فناوری‌های جدید در پست همگام با الزامات تحول دیجیتال کشور، بررسی وضعیت فعلی کانال‌های فروش خدمات و ارایه پیشنهاد تحول آن‌ها با توجه به قوانین و الزامات جدید، بازنگری، بازآفرینی و تدوین قوانین و مقررات مرتبط با پست با توجه به تحولات، نیازمندی‌ها و الزامات جدید در این عرصه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

تحول خدمات پستی با رویکرد نوآوری؛ تدوین سند راهبردی و ارزیابی کیفی خدمات در دستور کار است

همکاری‌ و تعامل مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مرکز نوآوری پست، با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه‌اندازی شتاب دهنده تخصصی مشترک در حوزه خدمات پستی و برگزاری رویدادهای نوآوری و فناوری‌ و حمایت از توسعه کسب و کارها و هسته‌های فناورانه مبتنی بر نیازمندی‌های پست نیز در این تفاهم‌نامه آمده است.

ارزیابی کیفی، اعتبار سنجی و رتبه‌بندی خدمات پستی ارائه شده توسط واحدهای پستی استانی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای توانمندسازی مدیران و کارشناسان، برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و رویدادهای تخصصی مبتنی بر نیازمندی‌های پست و مشارکت در پیشبرد پروژه‌های شرکت ملی پست در مقام نظارت و مشاوره منطبق بر برنامه‌های عملیاتی وزارت و شرکت از دیگر خدماتی است که  براساس تفاهم نامه یاد شده، قرار است توسط  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت ملی پست ارایه شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

پژوهشگاه تدوین

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.