به گزارش خبرنگار خبرآنی، ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی مناسب با فرد کمک می کنند فعالیت های تکراری را خودکار کند، باتوجه به داده ها تصمیم گیری و خلاقیتش را شکوفا کند.
این فناوری در نهایت به فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال امکان می دهد فعالیتی معنادارتر انجام دهند.
در سال های اخیر فرایند گذر به بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی قابل توجه بوده است. طبق اطلاعات موجود ۷۴ درصد بازاریابان اکنون از هوش مصنوعی برای انجام وظایفشان استفاده می کنند. حال آنکه این شاخص در ۲۰۲۳ میلادی ۲۱ درصد بود. البته باید توجه داشت اکنون گزینه های بیشتری در دسترس است و یافتن ابزاری که با بودجه و زمان فرد همخوانی داشته باشد کار ساده ای نیست.
درهمین راستا یک ابزار نظارت اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Brand۲۴ ابداع شده که اظهارات کاربران درباره یک برند، رقبا و دیگر کلیدواژه های مرتبط با آن رادر سراسر شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، ویدئوها، پادکست ها، انجمن ها و در کل صفحات وب رصدو تحلیل می کند تا به بازاریابی دیجیتال آن کمک شود.
Brand۲۴ یک تصویر شفاف و دقیق در شهرت آنلاین برند براساس بازخورد واقعی مشتریان فراهم می کند و در نتیجه شرکت می تواند خود را به شیوه ای هوشمند ارتقا دهد. ویژگی های این سیستم مانند چشم انداز هوش مصنوعی و رصد کلید واژه ها Brand۲۴ به کاربر کمک می کند تا روندهای صنعت خود را مشاهده کند و بتواند در استراتژی های بازاریابی خود روی این امور سرمایه گذاری کند.
این سرویس مجموعه ای از ابزارهای شنیداری برای شبکه های اجتماعی را برای نظارت، تحلیل و تفسیر منشن های آنلاین برای یک برند فراهم می کندو تحلیل احساسی و گزارش دهی شخصی سازی شده را ارائه می کند. این یک ابزار هوش مصنوعی مناسب است. از ویژگی های کلیدی آن می توان به تهیه گزارش از رصد برند در سراسر وب، تحلیل و دسته بندی، استفاده از چشم انداز هوش مصنوعی برای خودکار سازی تفسیر داده ها، تحلیل موضوعات، ردیابی اینفلوئنسرها و غیره.