اسفندیارپور: باید برای شفافیت تبلیغات محیطی تلاش کنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، محمد اسفندیارپور بعد از انتخاب به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: فکر می‌کنم انتخابات خوب و بدون حاشیه‌ای بود  و نکته خاصی نداشت، از زمانی که فراخوان، ثبت‌نام و بررسی‌ها انجام شد و تا زمانی که نتایج کمیته‌های بدوی و استیناف  آمد.

وی افزود: جمع، جمع کوچکی است. همه شناخت نسبی و کافی را نسبت به همدیگر دارند و امیدوارم حالا که انتخابات برگزار و مسئولیت‌هایی به افراد واگذار شد، اتفاقات خوبی بیفتد. چه به بنده که به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها اعتماد شد یا به دیگران که برای دیگر سمت‌ها از ریاست، نواب و ... واگذار شد، بتوانند راهکاری برای توسعه فوتبال کشور در همه جوانب بدهند.

مدیرعامل باشگاه‌ گل‌گهر تصریح کرد: ما باید رشد متوازنی در فوتبال کشورمان داشته باشیم. فوتبال پدیده‌ای است که همه ما دوستش داریم و آن را دنبال می‌کنند و  مردم لذتش را می‌برند.

اسفندیارپور راجع به دغدغه باشگاه‌ها، اظهار داشت: بخشی از مسائل و مشکلاتی که امروز درگیر آن هستیم و  بر حسب تجاربی است که خود ما داریم. به اتفاق آقای خطیر به‌عنوان نمایندگان باشگاه‌ها به قوانین و مقرراتی که دائم و مقطعی برای همه باشگاه‌ها گذاشته می‌شود، باید توجه کنیم. فکر کنم می‌توانیم همه این موارد را به کمک باشگاه‌ها و کارشناسانی که در این حوزه تجربه دارند کمک بگیریم و به سمت توسعه و رشد فوتبال برویم.

وی افزود: از طرف دیگر بحث زیرساخت‌ها و جوانگرایی است که بهتر از من به آن واقف هستید. امیدوارم به مرور و با جلسات کارشناسی که گذاشته می شود، از ظرفیت همه افراد استفاده شود. ما باید کمیته‌هایی شامل نخبگان دانشگاهی و پیشکسوتان تشکیل بدهیم و از  تجربه‌های سنواتی همه اینها استفاده کنیم تا فوتبال‌مان با سرعت بیشتری رشد کند.

نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلات درآمدزایی، تأکید کرد: همه آن مواردی که برای درآمدزایی باشگاه‌ها در دنیا وجود دارد در ایران هم می‌تواند وجود داشته باشد. آن بخش عمده‌ای که همواره درباره آن صحبت شده، بحث حق پخش تلویزیونی است. بماند که در دنیای روز فوتبال نسبت درآمدها هم به دلیل تغییر ذائقه در نسل جدید، مشغول تغییر است. بعد از حق پخش تلویزیونی، ذائقه مخاطب به سمت پلتفرم‌های جدید می‌رود که شما بهتر از من می‌دانید.

وی خاطر نشان کرد: ما باید با تعامل بهتر منافع همه گروه‌ها را اعم از شبکه‌های تلویزیونی، خصوصی و فدراسیون‌ها، صداوسیما و ... احصا کنیم. این موضوع نیازمند نزدیک شدن افکار به همدیگر و ایجاد راهکارهایی برای حل مشکل باشگاه‌هاست. در حال حاضر باشگاه‌ها به  شکل تجاری هستند. اگر فکری به حال این موضوع نشود یکی از چالش‌های جدی در آینده خواهد بود.

اسفندیارپور در پایان گفت: بحث تبلیغات محیطی شفاف نیست. مطمئناً آن چیزی که متعهد شدیم و به ما اعتماد کردند ما ممنون همه آنها هستیم. یک بخش آن این است که مسئولیت‌پذیر باشیم و برای شفاف‌سازی در همه ابعاد تلاش کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.