١۴ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات به مصرف کنندگان معرفی شدند

امروز بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از مصرف‌کنندگان با هدف بهبود مستمر کیفیت کالاها و خدمات برگزار شد؛ ١۴ شرکت موفق به تندیس طلایی و گواهینامه بین‌المللی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شدند؛ دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد مفتخر هستیم که میزبان شرکت‌هایی هستیم که در شرایط فعلی اقتصادی، چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند و بهترین خدمات را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرآنی، صبح امروز (پنجشنبه) بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از مصرف‌کنندگان به مناسبت همین روز، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاون صنایع عمومی‌ وزارت صمت و جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار شد.

برندگان جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، قله خدمت به مصرف‌کننده را فتح کرده‌اند

در ابتدای این همایش، حسین زاده‌قشمی- دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان- اظهار کرد: ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌ حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امروز می‌دانیم که مدیران بنگاه‌های اقتصادی در چه شرایط سختی در حال گرداندن چرخ اقتصادی کشور هستند و می‌دانیم شما فعالان تولیدی و خدماتی در این شرایط اقتصادی چگونه بهترین خدمت را با دقت‌ترین حالت ممکن بر مبنای یک عدالت منطقی به مصرف‌کننده می‌رسانید.  در کنار تمام مشکلات اعم از مسائل ارزی، تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و... اما حرف مشترک این است که  با همه کاستی‌ها و کمبودها، امروز ما در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده به افتخار بنگاه‌های برتر  در بیست و سومین جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سر بالا می‌گیریم و مفتخریم که در تمام این شرایط و سختی‌ها و در این جنگ اقتصادی فرماندهان این جنگ اقتصادی که مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ما هستند، بهترین خدمت را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند.

وی افزود: امسال از بین ۱۲۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی که به حضور در فرآیند جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دعوت شده‌اند، تنها ۳۷۰ شرکت موفق شدند در این فرآیند و ارزیابی آزموده شوند و مفتخریم که بین تمام این بنگاه‌های اقتصادی، امروز  ۴۸ بنگاه اقتصادی صاحب گواهینامه و تندیس روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شدند و از این بین، ۱۴ شرکت برتر به عنوان دریافت کنندگان تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان معرفی خواهند شد.

قشمی تاکید کرد: نکته مهم این است که امروز در همین فضای اقتصادی و در فضای حاکم بر جریان کشور، افتخار می‌کنیم که در تمام این بحبوحه‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی که در آن حضور داریم، فرماندهان این جنگ اقتصادی (مدیران شرکت‌های برتر) مفتخریم که شرکت‌های حاضر در جمع ما، بهترین‌ها در ارائه خدمات به مصرف کننده هستند و قله‌های خدمت به مصرف کننده را فتح کرده‌اند. شرکت‌های حاضر در یک فرآیند یک ساله از بین ۱۲۵۰ شرکت فقط ۴۸ شرکت موفق شدند بیش از ۱۲۰ شاخص در ۱۳ معیار را پاس کنند و به تمام مسائل مصرف‌کنندگان پاسخ دهند و به بهترین شکل و عالی‌ترین حالت ممکن، خدمت را به مصرف‌کننده ارائه دهند.

دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد:  شرکت‌هایی امروز جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کننده را دریافت می‌کنند که هیچ پرونده تعزیراتی در  یک سال گذشته نداشتند. هیچ پرونده قضایی، شکایت مردمی ثبت شده‌ ندارند و هیج کالای قاچاقی وارد نکرده‌اند. امروز مفتخریم  میزبان شرکت‌هایی هستیم که در حوزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سر ما را بالا نگه داشته‌اند و ما با افتخار در کشور اعلام می‌کنیم شرکت‌هایی امروز در جمع ما هستند که خدماتی به مصرف‌کننده می‌دهند که در منطقه این خدمات بی‌نظیر است.

١۴ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات به مصرف کنندگان معرفی شدند

ادامه دارد...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.