خبرآنی/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود.
احمدرضا دالوند ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح واحد تولیدی دوربینهای مداربسته شهرستان ازنا در گفتوگو با خبرآنی بیان کرد: با توجه به تعدد و نوع کالاهایی که امروز در بازار وجود دارد، یکی از شاخصها برای موفقیت یک مجموعه و شرکت در این بازار، برندسازی است.
وی افزود: برای برندسازی باید کیفیت کالا و کنترلها را افزایش داده و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کرد.
دالوند گفت: در بحث صادرات حتی بستهبندی و نحوه ارائه کالا مهم بوده و میتواند در بازار فروش و رقابت در بازار کمک کننده باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: در بحث برندسازی در واحدهای تولیدی استان مقداری ضعیف هستیم و باید بیشتر در این خصوص کار کنیم و یک موضوع مغفول مانده است.
انتهای پیام