جلسات مستمر با کارگزاران حج برای ارتقاء خدمات به زائران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا بیات در دیدار با گروهی از کارگزاران حج و زیارت، گفت: جلسات با گروه‌های مختلف کارگزاران برای بهبود فرایند‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و نظرات همه را در سراسر کشور دریافت خواهم کرد.

ریاست سازمان حج از کارگزاران به عنوان سرمایه‌ها و مشاوران‌امین این سازمان یاد کرد و افزود: کارگزاران می‌توانند با مشارکت در تصمیمات راهبردی به ارتقاء بنیه فکری و تصمیم‌سازی در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران کمک کنند.

بیات بر ضرورت کار جمعی میان سازمان و کارگزاران همانند قبل تأکید کرد و ادامه داد: شما مستقیماً با زائران و نظرات آن‌ها در ارتباط هستید که قطعاً این نزدیکی به رفع دغدغه‌ها به منظور خدمت‌رسانی مناسبت‌تر کمک خواهد کرد.

کارگزاران حاضر در این نشست هم مواردی را ازجمله بهینه‌سازی جلسات آموزشی زائران، توجه به استفاده از دستیار خانم، لزوم تجلیل از پیشکسوتان حج، و اصلاح برخی خدمات تدراکاتی مطرح کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت پس از شنیدن نظرات کارگزاران در این نشست گفت: اصلاح و بازنگری فرآیند‌های اجرایی مطابق با شرایط و ضوابط، بهبود کیفیت آموزش‌ها، افزایش رضایتمندی زائران و اهتمام به حقوق آن‌ها می‌تواند با همفکری و همدلی کارگزاران و سازمان حج وزیارت شکل بگیرد.

علیرضا بیات افزود: تلاش خواهیم کرد مشکلات مطرح شده را که در سنوات قبل شاهدش بودیم، در حج آینده به حداقل برسانیم و خدمت شایسته‌ای به زائران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.