2 بازیکن استقلال بازی با مس را از دست دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، سامان فلاح و علیرضا کوشکی دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا چند هفته‌ای نتوانستند آبی‌پوشان را در مسابقات لیگ نخبگان آسیا و بازی برابر فولاد خوزستان همراهی کنند.

فلاح در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت، اما بعید است به دیدار با مس کرمان در جام حذفی برسد. کوشکی نیز همچنان به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و دیدار با مس را از دست داده است.

دیدار استقلال - مس کرمان، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد کرمی‌اسد، با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در...

پربیننده ترین ها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد کرمی‌اسد، با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در...

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.