پاسخ منفی ژاوی به پیشنهاد منچستریونایتد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، گمانه زنی‌ها درباره آینده اریک تن‌هاخ به حقیقت پیوست و این مرد هلندی امروز (دوشنبه) از سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد برکنار شد. بحث برکناری تن‌هاخ به سبب شروع ضعیف تیمش از چند هفته پیش هم مطرح بود و به همین دلیل نام‌ چند مربی به عنوان جانشین احتمالی وی برده شد که ژاوی هرناندس سرمربی فصل گذشته بارسلونا یکی از اصلی‌ترین آنها بود. در واقع رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که هیئتی از منچستریونایتد راهی اسپانیا شده تا با مرد اسپانیایی مذاکره کنند.

اکنون اما نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا مدعی شده که بحث مربیگری ژاوی در منچستریونایتد منتفی است، چرا که او بر تصمیم قبلی خود برای استراحت و دوری حداقل یک ساله از دنیای فوتبال تأکید کرده است. طبق اعلام این نشریه، ژاوی که در پایان فصل گذشته از مربیگری بارسلونا برکنار شد، به قبول هدایت یک تیم در اواسط فصل تمایل ندارد و ترجیح می‌دهد که مربیگری را از ابتدای فصل آینده از سر بگیرد.

با خط خوردن نام ژاوی از فهرست جانشینان احتمالی تن‌هاخ، 4 گزینه دیگر برای هدایت شیاطین سرخ مطرح است که این لیست شامل روبن آموریم، سرمربی حال حاضر اسپورتینگ لیسبون، توماس فرانک (سرمربی برنتفورد)، ادرین ترزیچ (سرمربی سابق بوروسیا دورتموند) و یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی آلمان می‌شود.

من‌یونایتد در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین، در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.