راهکار جدید و عجیب رتکلیف برای صرفه‌جویی!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، جیم رتکلیف، سهامدار و رئیس باشگاه منچستریونایتد در ادامه سیاست‌های خود برای چشاندن طعم ریاضت اقتصادی به شیاطین سرخ، تصمیمی عجیب و تأمل برانگیز اتخاذ کرده است. او که از زمان به دست گرفتن زمام امور در اولدترافورد با راهکارهایی همچون اخراج برخی از کارکنان، حتی اسطوره باشگاه سرالکس فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه سعی در پایین آوردن هزینه‌ها داشته است، اکنون یک سیاست سختگیرانه دیگر با عنوان «بازگشت به کار» را به کار بسته است تا شاید بتواند گوشه‌ای از مخارج باشگاه را کم کند.

طبق سیاست جدید رتکلیف از چهار ماه پیش، به همه کارمندان باشگاه دستور داده شده که به صورت حضوری ساعات کاری‌شان را در دفتر باشگاه سپری کنند و دیگر خبری از ساعات کاری شناور و منعطف نخواهد بود. این تصمیم رتکلیف اما دردسرهایی را برای باشگاه به وجود آورد که مهمترین آنها نبود فضای کافی در دفتر باشگاه برای اسکان دادن همه کارمندان در کنار یکدیگر بود. برای رفع این مشکل اما رتکلیف تصمیمی عجیب‌تر اتخاذ کرده است. او دستور داده که سوئیت‌های میهمانان ویژه (VIP) ورزشگاه اولدترافورد در روزهایی که در خانه شیاطین سرخ بازی برگزار نمی‌شود تغییر کاربری داده و به دفاتر کار تبدیل شود.

تیم فوتبال وستهام یونایتد انگلیس , فوتبال ,

رتکلیف اما حاضر نشده که چشم روی درآمدهای قابل توجه حاصل از پذیرایی از میهمانان ویژه ببندد و به همین دلیل با یک شرکت خدماتی قرارداد بسته تا یک روز قبل از برگزاری بازی‌ها، سوئیت‌هایی که دفتر کار شده‌اند را دوباره به حالت قبل برگرداند و روز بعد از بازی دوباره دفتر کار شوند. سیکل این تغییر کاربری زمان‌بر و پرهزینه در هر هفته‌ای که شیاطین سرخ میزبان باشند، تکرار خواهد شد. در همین حال کارمندانی که دفتر کارشان به سوئیت VIP تبدیل شده موظف خواهند بود که به صورت دورکاری وظایف‌شان را انجام دهند. این داستان در مقاطعی از فصل که منچستریونایتد بازی‌های خانگی میان هفته (لیگ اروپا، جام اتحادیه یا جام حذفی دارد) باعث خواهد شد که بعضی اوقات کارکنان باشگاه تا 8 روز دورکار باشند.

منچستریونایتد در فصل 24-2023 متحمل ضرری 113.2 میلیون پوندی شد که برآورد رتکلیف و همکارانش از اجرای طرح ریاضت اقتصادی در باشگاه، کاهش 40 تا 45 میلیونی هزینه‌هاست. این در حالیست که یک خرید ناکارآمد یا از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند ضررهای مالی به مراتب بزرگترین به باشگاه تحمیل کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

راهکار رتکلیف

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.