ثبت نام 100 درصد الکترونیکی بیمه تکمیلی صندوق هنر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، امیر رسولی؛ دبیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق مدل سازمان بدون کاغذ در صندوق هنر، اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر در مقایسه با دیگر صندوق های ارائه دهنده خدمات مشابه، از سرانه منابع انسانی بسیار کمتری برخوردار است.

وی ادامه داد: در مطالعه‌ای که در این راستا انجام شده است، نسبت تعداد اعضای دریافت کننده خدمات از صندوق اعتباری هنر به تعداد پرسنل صف و ستاد که ارائه دهنده این خدمات هستند بعضاً یک دهم سازمان‌های مشابه است.

هوشمندسازی ارائه خدمات در راستای جبران ناترازی

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یکی از اقدامات موثری که در راستای جبران این ناترازی مورد تأکید قرار گرفته است، توسعه هوشمندسازی در ارائه خدمات است.

رسولی گفت: برای این منظور توسعه سامانه‌های اطلاعاتی در دستور کار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق اعتباری هنر قرار گرفته است.

راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی یکپارچه هنرمندان (سایه)

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنردر ادامه سخنان خود، ایجاد سامانه اطلاعاتی یکپارچه هنرمندان (سایه) را یکی از اقدامات مهم این مدیریت در راستای ایجاد شفافیت مالی و افزایش دقت در گزارش‌دهی عنوان کرد و افزود: طراحی این سامانه از سال 1399 آغاز و اولین نسخه آن در سال 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته رسولی، توسعه این سامانه به منظور پوشش 100 درصدی فرایندهای داخلی، ارائه گزارشات آنلاین طبقه‌بندی شده و همچنین اتصال به سامانه‌های استعلامی، پرداخت الکترونیک بانکی و سازمان‌های مرتبط با صندوق اعتباری هنر انجام پذیرفته است.

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: از سال 1402 پیام رسان (اَپ) صندوق هنر نیز به منظور دسترسی اعضای محترم صندوق به اخبار و اطلاعیه‌ها و همچنین تسهیل در دریافت خدمات از صندوق اعتباری هنر شکل گرفت.

57 هزارهنرمند اقدام به نصب پیام رسان اختصاصی صندوق هنر کرده‌اند

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه تاکنون 57 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر اقدام به نصب پیام‌رسان اختصاصی (اَپ) این مجموعه کرده‌اند، گفت: بیش از 70 درصد ثبت‌نام‌های این دوره بیمه درمان تکمیلی (1403-1404) از طریق پیام‌رسان صندوق هنر انجام پذیرفته که نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی را شاهد هستیم.

معرفی آنلاین اعضا به سازمان تامین اجتماعی

رسولی در ادامه با بیان اینکه یکی از خدمات مهم صندوق اعتباری هنر، برقراری بیمه پایه هنرمندان از طریق معرفی به سازمان تأمین اجتماعی است، بیان کرد: از شهریورماه سال جاری این خدمت نیز در تعاملات انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی با ثبت درخواست از طریق پیام‌رسان صندوق هنر انجام می‌شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری افراد به صندوق، صنوف و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نیست.

معرفی آنلاین بیش از 3400 نفر به سازمان تأمین اجتماعی

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر در عین حال اظهار داشت: در بازه زمانی کمتر از یک ماه حدود 3 هزار و 400 معرفی‌نامه آنلاین در این سامانه صادر شده است.

رسولی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد سایر زیرساخت‌های لازم، به مجموعه‌ای پیشرو در ارائه خدمات و تسهیلات به قشر فرهیخته فرهنگ و هنر در کشور تبدیل شویم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.