معرفی محصولات دانش‌بنیان حاضر در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند ایران

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران از امروز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنی، پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران از امروز دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران بر پا شده و تا روز ۹ آبان میزبان علاقه‌مندان این حوزه است.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، ۱۸ شرکت دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه شهر هوشمند می‌پردازند.

به نقل از صندوق نوآوری، محصولات دانش‌بنیان عرضه شده در این پاویون عبارتند از: 

هوش تجاری، پکیج هوشمندسازی تقاطع، دوربین پلاک خوان، پلتفرم پیام و ارتباط سازمانی، راهکار احراز هویت هوشمند، سیستم کنترل هوشمند و مدیریت یکپارچه موتورخانه، احیاء باتری‌های سیلد اسید، دو سامانه نرم‌افزاری،‌ سرور پردازشی و ذخیره‌سازی، مرکز کنترل خانه هوشمند سیمکارتی ٤٠٠ f، ناوگان رباتیک هوشمند و خودران، بلندگوی تحت شبکه وب، هوش مصنوعی تشخیص بایومتریک چهره، دیتالاگر هوشمند آنلاین، سنسور هوشمند چند منظوره یکپارچه سازمانی، نرم افزار حضور و غیاب، پاور توزیع برق و شارژر صنعتی و پلتفرم یادگیری ماشین به عنوان خدمت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.