شرط اینستاگرام برای افزایش کیفیت ویدیوهای کاربران

مدیر اینستاگرام اعلام کرد محبوبیت ویدیوهای ارسال شده در اینستاگرام می‌تواند بر کیفیت ویدیو تاثیر بگذارد و هر چه ویدیو، بازدید بیشتری داشته باشد، با کیفیت بالاتری نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرآنی، آدام موسری در ویدیویی اعلام کرد اینستاگرام تلاش می‌کند ویدیو با بالاترین کیفیتی که می‌تواند نشان دهد اما اگر ویدیویی برای مدت طولانی، دیده نشود، این پلتفرم، کیفیت آن را کمتر می‌کند.

البته این خبر جدیدی نیست. شرکت متا که مالک اینستاگرام است، سال گذشته اعلام کرد از تنظیمات انکدینگ متفاوتی برای ویدیوهایی مختلف بر اساس محبوبیت آنها، استفاده می‌کند. اما پس از اینکه ویدیوی موسری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، بسیاری از کاربران به پرسش و انتقاد از این اقدام پرداخته و رویکرد این شرکت را غیرمعقول دانستند.

این صحبت‌ها باعث شد موسری جزییات بیشتری مطرح کند. وی توضیح داد که این تصمیم‌ها در سطح جمعی، نه در سطح فردی اتفاق می‌افتد، بنابراین، این طور نیست نیست که تعاملات فردی بینندگان، بر کیفیت ویدیویی که برای آنها پخش می‌شود تاثیر بگذارد. موسری افزود: ما به کیفیت بالاتر (رمزگذاری فشرده‌تر پردازنده گرافیکی و ذخیره‌سازی گران‌تر برای فایل‌های بزرگ‌تر) برای تولیدکنندگان محتوا که بازدیدهای بیشتری دارند، تمایل داریم.

تعدادی از کاربران گفتند این رویکرد، سیستمی را ایجاد می‌کند که به تولیدکنندگان محتوای محبوب نسبت به گمنام‌ترها، اولویت می‌دهد و تولیدکنندگان محتوای محبوب، محتوایی با بالاترین کیفیت را ارسال می‌کنند که محبوبیت آنها را بیشتر می‌کند؛ در حالی که تولیدکنندگان محتوای کوچک‌تر نمی‌توانند پیشرفت کنند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، موسری گفت این یک نگرانی به حق است اما با این حال، مدعی شد که در عمل، به نظر نمی‌رسد اهمیت چندانی داشته باشد زیرا تغییر کیفیت بزرگ نیست و تعامل افراد با ویدیوها بیشتر مبتنی بر محتوای آنهاست، نه کیفیت آنها.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.