مهدوی: شخصیت قهرمانی در پرسپولیس نهادینه شده است

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس بار دیگر تبدیل به همان تیم آماده و سرحال شده است. خوشبختانه سرخپوشان بدون حاشیه و با آرامش و تمرکز کامل فقط به فکر بازی‌ها هستند. پرسپولیس قطعاً لیاقت حضور در صدر جدول را دارد و اگر بازی‌ها منظم برگزار شود، حتماً شاگردان گاریدو با هماهنگی و شرایط بهتری می‌توانند بازی کنند و عملکرد بهتری از خودشان نشان دهند.

 

وی ادامه داد: خیلی خوب است که تغییرات کادر فنی به پرسپولیس ضربه نزده است و گاریدو هم توانسته خیلی زود تفکراتش را در تیم پیاده کند. خوشبختانه شخصیت قهرمانی در پرسپولیس نهادینه شده است و بازیکنان این تیم برای‌شان فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت می‌نشیند و تنها هدف‌شان قهرمانی است. در بازی با شمس آذر هم دیدید که رفیعی و صحرایی بازی کردند و عملکرد خیلی خوبی هم داشتند. این موضوع نشان می‌دهد که در پرسپولیس بازیکن فیکس و ذخیره فرقی با هم ندارند و هدف هر دو یکی است و آنهم موفقیت و پیروزی پرسپولیس است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این موضوع که شمس آذر در نیمه دوم در لحظاتی فشار زیادی وارد کرد، گفت: به هر حال شمس آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است و این تیم فصل گذشته هم نتایج خوبی گرفت و در این فصل هم اگر شرایط‌ برای آنها مهیا باشد حرف‌های زیادی خواهند داشت. طبیعی بود وقتی یک گل عقب هستند رو به جلو بازی کنند و برای دقایقی پرسپولیس را به عقب بردند، اما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس توانستند بازی را مدیریت کنند و در نهایت در لحظات پایانی امیری از تجربه‌اش به بهترین شکل استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا خیال همه راحت شود.

مهدوی در پایان در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ نخبگان گفت: متأسفانه نتایج پرسپولیس در آسیا، یک مقدار باعث نگرانی شده است، چون آنها هنوز نتوانستند بردی را کسب کنند و اگر این شرایط ادامه پیدا کنند ممکن است آنها خیلی زود با رقابت‌های آسیایی خداحافظی کنند. قطعاً سه بازی آینده پرسپولیس با الغرافه، الریان و الشرطه نقشی کلیدی در آینده پرسپولیس دارد تا در صورت کسب پیروزی در این دیدارها، با خیالی راحت دو بازی آخر و سخت خود مقابل الهلال و النصر را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.