بوکس جوانان جهان| کاظمی یک گام دیگر به تاریخ‌سازی نزدیک شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان که از روز چهارشنبه - 2 آبان ماه به میزبانی مونته‌نگرو در حال برگزاری است، امروز(یکشنبه)، مهدی کاظمی تنها نماینده بوکس کشورمان در دومین مبارزه خود نیز موفق به کسب پیروزی شد و یک گام دیگر به کسب مدال جهانی و تاریخ‌سازی نزدیک شد.  

در رقابت‌های امشب، مهدی کاظمی بوکسور شایسته وزن 51 کیلوگرم ایران که در دور نخست موفق به شکست مامتوفسکی از مقدونیه  شده بود، به مصاف فابریسو‌ چاوز از برزیل‌ رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی موفق به برتری در هر سه راند مسابقه شد. 

کاظمی با کسب دومین برتری خود به جمع هشت بوکسور پایانی این وزن راه یافت و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف امال همدم از افغانستان خواهد رفت. او در صورت برتری ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی و قطعی کردن مدال برنز، نخستین مدال تاریخ  بوکس ایران در رقابت‌های جهانی جوانان را نیز کسب خواهد کرد.  

فردا دوشنبه در ادامه این مسابقات، ایران یک نماینده دارد که امیررضا ملک‌خطابی در وزن 92 کیلوگرم به مصاف طاها تارهان از ترکیه می‌رود.ملک‌خطابی در صورت برتری، در دور بعدی با برنده کلیچگین از روسیه و باچفسکی از بلغارستان رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.