شاگردان چمنیان بازی باخته از اردن را پُرگل بردند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا را مقابل اردن، میزبان گروه A این مرحله برگزار کرد.

در حالی که نیمه اول این بازی با برتری 2 بر یک اردن تمام شده بود، در نیمه دوم شاگردان عباس چمنیان نتیجه را بازگرداندند و 4 بر 2 پیروز شدند.

عرفان خدادادیان (15) ابوالفضل کاظمی (70) سلمان غفاری (77) و مهرداد آقامحمدی (5 90 - پنالتی) برای ایران و نورالدین عمرو (37) و محمد ابورحمه (40) برای اردن گلزنی کردند.

ابوالفضل کاظمی و محمد امین جاویدزاده بازیکنان اخطاری ایران در این مسابقه بودند.

تیم نوجوانان کشورمان با این برد 9 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را تمام‌ کرد. اردن نیز با چهار باخت متوالی و بدون امتیاز قعرنشین گروه ماند.

ماهان مشابه، مرتضی علی بالدی، ابوالفضل کاظمی، امیرعلی عشورنژاد، محمدامین حسینی، عرفان یوسف زاده (71 - مهرداد آقامحمدی)، علی جلوخانی (46 - محمد امین جاویدزاده (86 - محمدامین مهرعلیان))، ماهان علیپور (71 - امیرمحمد بوستانی)، ایلیا احمدی منش، امید قره چماقلو (46 - سلمان غفاری) و عرفان خدادادیان نفراتی بودند که در این بازی برای تیم نوجوانان به زمین رفتند.

حسین احمد از بحرین با کمک عبدالله صالح هموطنش و سید سادات از افغانستان مسئولیت قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.