تانک روسی و تیلور در یک گروه/ مصاف زودهنگام نخودی با باروز

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اوزان غیرالمپیکی طی دو روز 9 و 10 آبان در آلبانی برگزار می‌شود، اما قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم مثل کشتی فرنگی انجام شد و کشتی‌گیران کشورمان حریفان‌شان را شناختند.

محمد نخودی که دو فینال جهانی را به جردن باروز آمریکایی باخته است، بعد از یک دور استراحت با حریف آمریکایی کشتی خواهد گرفت، اما کامران قاسم‌پور تا مراحل پایانی مصافی با تیلور و سعدالله‌یف نخواهد داشت و برنده آنها با قهرمان سال‌های 2021 و 2022 وزن 92 کیلوگرم جهان مبارزه خواهد کرد.

براساس این گزارش، در وزن 61 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف وی یو لی از چین می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با مژلوم مژلومیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

سینا خلیلی در دور اول وزن 70 کیلوگرم که 25 شرکت‌کننده دارد با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف آکاکی کمرتالیدزه از گرجستان می‌رود.

در وزن 79 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

همچنین در وزن 92 کیلوگرم که 29 شرکت‌کننده دارد، کامران قاسم‌پور در دور اول با ساندیپ مان از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان ماریوس مالکو از آلبانی و ایوارس ساموسونوک از لتونی می‌رود. حریف دور سوم کامران قاسم‌پور، برنده رقابت کشتی‌گیران ترکیه و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

عبدالرشید سعداله‌یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آن سوی جدول حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.