گرایی و یارانش حریفان خود را در آلبانی شناختند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های کشتی فرنگی اوزان غیرالمپیکی از فردا (دوشنبه - 7 آبان) در آلبانی آغاز خواهد شد و هر چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خواهند رفت.

براساس این گزارش، در وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف هایفنگ ژانگ از چین می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده رقابت امین صفرشایف از روسیه و کوریون ساهرادین از اوکراین روبه‌رو خواهد شد.

در وزن 63 کیلوگرم که 21 کشتی‌گیر با هم رقابت می‌کنند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان سادیک لالیف از روسیه و چتان از هند پیکار می‌کند.

محمدرضا گرایی در وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر وزن‌کشی کردند در دور اول به مصاف جته پرینگا از آلبانی می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با سلجوق جان از ترکیه کشتی خواهد گرفت.

همچنین در وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست با پر اولافسون از سوئد کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف اریک زیلواسی از مجارستان می‌رود.

این رقابت‌ها فردا تا شناسایی فینالیست‌ها پیگیری خواهد شد و روز سه‌شنبه هشتم آبان ماه نیز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.