حمله به ایران هرگز نمی‌تواند شکست اسرائیل در غزه و لبنان را پنهان کند

یک تحلیلگر سیاسی گفت حمله رژیم صهیونیستی به ایران هرگز نمی‌تواند شکست این رژیم را در محورهای جنگ در غزه و لبنان پنهان کند.

به گزارش خبرآنی، «احمد عبدالرحمن» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی، هدف از حمله رژیم صهیونیستی به ایران را حفظ آبروی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و ائتلاف تندرو آن پس از حمله سنگین ایران دانست که چند هفته پیش صورت گرفت و مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی این رژیم را هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی بامداد شنبه با چند موشک به ایران حمله کرد و صدای انفجارها در تهران شنیده شد. در پی این حمله، ایران اعلام کرد پدافند هوایی این عملیات هجومی را ناکام گذاشت.

تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی به خبرگزاری شهاب گفت این حمله نمایشی که با دروغ‌های رژیم صهیونیستی و آمریکایی تلاش شد بر ناکامی آن سرپوش گذاشته شود، هرگز نمی‌تواند شکست رژیم صهیونیستی را در محورهای جنگ در غزه و لبنان پنهان کند. این رژیم در هر ۲ جبهه جنگ خسارات سنگینی در صفوف نظامیانش متحمل شده است.

عبدالرحمن افزود این پاسخ محدود پس از آن همه تهدید، نشان می‌دهد دشمن مجبور شده حمله ایران را و قواعد جنگ را که از سوی جبهه‌های مقاومت در منطقه تحمیل می شود، بپذیرد.

وی ادامه داد پاسخ رژیم صهیونیستی بیانگر عدم تمایل آمریکا برای بروز جنگ منطقه‌ای و به خطر افتادن منافعش و شکست متحد استراتژیک خود رژیم صهیونیستی است، شکستی که ممکن است منجر به تجزیه و فروپاشی این رژیم شود مخصوصا که شکنندگی تل‌آویو در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین مشاهده شد.

عبدالرحمن گفت در سطح داخلی هم اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تلاش کرد از این حمله ضعیف به ایران بهره‌برداری کرده و نتانیاهو را شکست خورده نشان دهد که نتوانست درگیری را حل کرده و دستاوردی قابل ذکر چه در غزه یا لبنان یا در سطح مقابله با ایران کسب کند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.