واکنش جوادی به احتمال تغییر مکان ورزشگاه جدید تهران

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خیرین ورزش‌یار تهران اظهار داشت: اداره کل استان تهران پروژه‌های زیاد و اعتبارات کمی دارد و اینها با هم همخوانی ندارد. ما باید در این مسئله تعادل ایجاد کنیم تا سرعت و پیشرفت تکمیل پروژه‌ها بیشتر شود. بر همین اساس با توجه به اینکه منابع دولتی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی محدود است، باید به فکر منابع دیگر و سایر ظرفیت‌های قانونی باشیم که استفاده از ماده 53 و ماده 27، استفاده از ظرفیت بخش‌های خصوصی و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های مختلف از جمله این موارد هستند. همچنین باید نقش مردم را نیز در نظر بگیریم که همان خیرین ورزش‌یار هستند.

وی در ادامه افزود: در قانون آمده است که در کنار آموزش و پرورش رایگان، باید ورزش رایگان نیز باشد‌. بنابراین باید از ظرفیت خیرین که در حوزه آموزش و پرورش نیز فعال هستند، استفاده کنیم. خوشبختانه در طول این دو سال بسیاری از پروژه‌های ناتمام را با کمک بخش خصوصی و خیرین تکمیل کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره پیشرفت ورزشگاه شهر قدس، با تقدیر از همه مسئولان این شهر گفت: در سفر دو سال قبل به این شهر اعلام کردیم که اعتباری برای ورزشگاه در نظر گرفته شود و خوشبختانه مصوبات خوبی رقم خورد و شهردار شهر قدس مکلف شد که این ورزشگاه را به‌عنوان آلترناتیو ورزشگاه‌های استان تهران مطرح کند که در نهایت این اتفاق نیز رخ داد.

وی درباره احتمال تغییر در جانمایی ورزشگاه جدید تهران، تصریح کرد: من این موضوع را نشنیده‌ام. البته باید بگویم که تصمیمات کلان استان و شهر تهران هر که باشد، تبعیت می‌کنیم، اما درباره این موضوع خاص چیزی نشنیده‌ام.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.