تجلیل از خیرین ورزش‌یار استان تهران

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مراسم تجلیل از خیرین ورزش‌یار استان تهران و همچنین مدیران کل و معاونین سابق اداره ‌کل ورزش و جوانان استان تهران عصر امروز (یکشنبه) در هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، احمد قیومی فرماندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاونین و مدیران ستادی اداره کل و رؤسای ادارات ورزش و جوانان، حوزه‌ها و شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان تهران حضور داشتند.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم با بیان اینکه با نبود اعتبارات کافی در ورزش مواجه هستیم و باید این مسئله در نگاه مسئولان مربوطه پررنگ‌تر شود، اظهار داشت: باید به حضور ورزشکاران تهرانی در المپیک هم اشاره کنم که نسبت به المپیک قبلی دو برابر شده بود، اما هنوز این معضل را داریم که نمی‌توانیم از مدال‌آوران مانند سایر استان‌ها تجلیل و حمایت کنیم. همچنین نبود اعتبار کافی برای تکمیل 153 پروژه ورزشی را داریم که به مرحله نهایی نرسیده بود. بر همین اساس جلوی کلنگ‌زنی را گرفتیم تا پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام کنیم.

وی در ادامه افزود: در نگاه مسئولان ذیربط، آموزش و پرورش اهمیت دارد، اما توجه کافی به ورزش نمی‌شود و اعتبارات لازم اختصاص نمی‌یابد، در حالی که باید ورزش هم رایگان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: موضوع بعدی همراه کردن شهرداران برای تکمیل پروژه‌ها بود که سعی کردیم انجام بدهیم. موضوع دیگر نیز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین بود. از این خیرین ممنونم که به تکمیل پروژه‌ها و پرورش استعدادها کمک کردند؛ به طوری که یک نوجوان اخیراً توانست قهرمان المپیک را شکست بدهد. در پایان باید عنوان کنم که حال ورزش تهران در طول این 2.5 سال کاملاً خوب نشده، اما بهتر از گذشته است.

همچنین رضا گل محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تهران گفت: مدیریت ورزش یک دوی امدادی است و هر مدیری که می‌آید، چند متر این مسیر را طی می‌کند تا به هدف نزدیک‌تر شویم. می‌خواهم به ورزشگاه تختی اشاره کنم که من آن از بنیاد مستضعفان با سه سال کار شبانه‌روزی گرفتم تا تغییر کاربری ندهند و سند را به نام وزارت ورزش گرفتم. من معتقدم باید برای ورزشگاه تختی ردیف اعتباری گرفت.

در پایان این مراسم از 32 نفر از خیرین ورزش‌یار تهران و همچنین مدیران سابق اداره کل و ورزش تهران تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.