۹۳ کیلو شمش طلا فروخته شد/ حراج سکه فردا برگزار می‌شود

در جلسه شصت و دوم حراج شمش طلا در مرکز مبادله ۹۳ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۵۴۸ میلیارد تومان به فروش رسید و فردا هفتم آبان ماه نیز جلسه بیست و هفتم حراج سکه طلا در این مرکز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنی، امروز (یک‌شنبه ششم آبان ماه)، شصت و دومین جلسه حراج شمش طلا در مرکزمبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که از مجموع ۹۳ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده با عیار ۹۹۵ در هزار، در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، همه شمش‌ها با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد از سوی متقاضیان، خریداری و معامله شد.

براین اساس، از زمان برگزاری اولین جلسه حراج شمش طلا در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا امروز طی ۶۲ جلسه حراج برگزار شده شمش طلا، در مجموع  ۱۱ هزار و ۴۰۹ کیلوگرم شمش مورد دادوستد و معامله قرار گرفت که در نتیجه آن بیش از ۵۱.۸ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات (از سوی صادرکنندگان مکلف به رفع تعهد ارزی) به چرخه اقتصاد کشور باز گشته است.

حراج بعدی شمش طلا چه زمانی است؟

براساس اعلام مرکز مبادله ایران، طبق شیوه ‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ منتشره در تارنمای رسمی www.ice.ir، شصت و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه مورخ هشتم آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که مهلت واریز وجه الضمان آن تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه( ۷ آبان ماه)، به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر قطعه شمش طلا است.

فردا؛ هفتم آبان ماه جلسه ۲۷ حراج سکه

مطابق آگهی بیست و هفتمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، حراج شماره ۲۷ سکه طلا در روز دوشنبه (هفتم آبان ماه) برگزار می‌شود و بازه واریز وجه، از ساعت ۸ الی ۲۳ روز امروز (یکشنبه ششم آبان ماه) است. همچنین، بازه زمانی ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۴ روز دوشنبه هفتم آبان ماه خواهد بود و کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام می‌توانند در این حراج شرکت و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا پنج قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.

گفتنی است؛ تا امروز و طی ۲۶ جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۱ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان اختصاص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۲۱۱ هزار و ۷۸۸ قطعه، سهم نیم سکه ۷۵ هزار و ۶۵۳ قطعه و سهم تمام سکه ۱۱۰ هزار و ۴۸۰ قطعه بوده است.

آگهی بیست و هفتمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

فروخته برگزار

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.