توتی: بازگشت به زمین فوتبال؟ جداً به آن فکر می‌کنم!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تاریخ معاصر فوتبال نشان می‌دهد که دل کندن از زمین بازی برای بسیاری از بازیکنان سخت است به خصوص اگر ایتالیایی باشند. گواه آن هم فوتبال بازی کردن جان لوئیجی بوفون تا بعد از 40 سالگی و کلی بازیکن دیگر تا آخرین سال‌های دهه چهارم زندگی‌شان بوده است. در بین آنها اما حتی یک نفر آنقدر دلتنگ فوتبال شده‌ که طاقت بازنشستگی ندارد و هوس کرده به زمین مسابقه برگردد و او هم کسی نیست جز فرانچسکو توتی 48 ساله!

توتی هر چقدر که زود با دنیای فوتبال در رده ملی حداخافظی کرد، در رده باشگاهی تمام تلاش خود را برای ادامه دادن به حضور در مستطیل سبز انجام داد و شاید اگر ماجرای اختلافاتش با لوچانو اسپالتی سرمربی وقت تیم فوتبال رم و فشار رسانه‌های ایتالیایی نبود، سال 2017 بازنشسته نمی‌شد. این در حالی بود که او در همان زمان هم 41 سال سن داشت. به همین دلیل هم به نظر می‌رسید که قبول بازنشستگی اجباری برای او سخت است و الان این فرضیه قوت گرفته؛ چرا که گلادیاتور سابق رمی‌ها هوس کرده دوباره پا به توپ شود اما نه در سطح پیشکسوتان یا بازی‌‌های نمایشی و خیریه بلکه در سری A!.

پایگاه خبری توتومرکاتووب ایتالیا به نقل از توتی که در صورت محقق کردن هدفش به مسن‌ترین بازیکن تاریخ سری  A‌ تبدیل خواهد شد، نوشته است: من در حال حاضر آماده حضور در مسابقات (تور جهانی اسطوره‌های رشته پدل) هستم. در مورد سری A اما ما داریم از حداقل دو ماه تمرین حرف می‌زنیم. این برنامه زمانی است که در نظر داریم. اصلاً شوخی نمی‌کنم، بلکه خیلی هم جدی دارم به این موضوع فکر می‌کنم.

توتی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم‌هایی هم هستند که او مدنظر گرفته باشد، اظهار داشت: بله. یکی دو تیم هستند. حالا باید دید که بدنم چگونه پاسخ می‌دهد و ذهنم چه می‌گوید. پاسخ ذهنم را که همین حالا هم می‌دانم اما در مورد بدنم باید دید چه پیش می‌آید. چه کسی می‌داند که سال آینده چه اتفاقی برایش رقم خواهد خورد.

کاپیتان پیشین جالوروسی که تمام دوران بازیگری‌اش را در این تیم سپری کرد، آخرین بازی‌اش برای گرگ‌های پایتخت ایتالیا را در فصل 17-2016 انجام داد. او در 786 بازی‌اش برای رمی‌ها، 307 گل زد و با این تیم قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا را جذب کرد. در رده ملی هم توتی با ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 شد که بعد از آن در رده ملی بازنشسته شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

بازگشت فوتبال

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.