عراقی‌زاده: در لیگ برتر فوتسال به داوران شجاع نیاز داریم

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره دیدار تیم‌های فوتسال سفیر گفتمان تهران و گیتی‌پسند اصفهان که به برتری 4 بر 2 سفیر گفتمان انجامید، اظهار داشت: این برد را به مجموعه سفیر گفتمان تبریک می‌گویم. شکی نیست که بازیکنان ما برای ارائه یک بازی باکیفیت تلاش کردند، اما این تلاش حتماً کافی نبوده است که سه امتیاز بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد تیم گیتی‌پسند خاطر نشان کرد: در تیم خودمان به‌خاطر استاندارد بالایی که کادر فنی و بازیکنان از آن بهره می‌برند، انتظارات متفاوتی از آنها داریم و قطعاً اعضای تیم از عملکرد خود در این دیدار راضی نیستند. البته اعتماد و اعتقاد راسخی به آنها داریم که می‌توانند همچون سایر هفته‌های لیگ، قدرت واقعی خود را از بازی آینده به رخ رقبا بکشند و آنها را مقهور هنر جادویی خود کنند.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با انتقاد از نیمکت برخی از تیم‌های لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: یکی از اصول ما در گیتی‌پسند، حفظ آرامش بازیکنان و کادر فنی هنگام بازی‌هاست. ما همواره آنها را به صبر و بردباری توصیه می‌کنیم، اما متأسفانه در اکثر دیدارها می‌بینیم که اعضای کادر سایر تیم‌ها از روی نیمکت به نقاط مختلف زمین می‌روند و بعضاً با فریاد زدن تلاش می‌کنند جنجال‌آفرینی کنند.

عراقی‌زاده در ادامه تأکید کرد: اگر رویه نیمکت‌ها توسط سازمان لیگ کنترل نشود، فکر می‌کنم توصیه‌های ما به اعضای نیمکت گیتی‌پسند بی‌اثر باشد و ما نیز مجبور به تغییر رویه خواهیم شد.

وی درباره قضاوت داوران دیدار سفیر گفتمان - گیتی‌پسند به خبرآنی گفت: از تیم داوری، به‌ویژه داور اول شاهد قضاوت متعادلی نبودیم. اوج شاهکار داوری در اخراج اشتباه علیرضا رفیعی‌پور بود که البته این مدل داوری را ناشی از عدم شجاعت داور دیدم.

«ترسی که به دل داور افتاد، افکارش را به‌هم ریخت.»، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند ضمن بیان این جمله یادآور شد: توصیه می‌کنم اگر او قصد ادامه داوری دارد یا تغییر روش بدهد یا تغییر شغل تا باعث هدر رفتن سرمایه تیم‌ها با عدم شجاعت در حرفه داوری نشود. ما در لیگ برتر ایران به داوران شجاع نیاز داریم نه داوران ترسو که با فضای هر سالنی، لرزه بر اندام‌شان بیفتد!

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.