انتقاد شبکه تلویزیونی رئال مادرید از نمایش شاگردان آنچلوتی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از مارکاY نمایش شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که با شکست 4 بر صفر میزبان مادریدی خاتمه یافت، منتقدان فراوانی داشت که شبکه تلویزیونی خود باشگاه نیز جزو آنها بود. در این میان اما این شبکه تمرکز خود را روی انتقاد از یک بازی خاص گذاشت.

شبکه تلویزیونی قهرمان فصل گذشته اروپا، تحلیل خود درباره عملکرد تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی را اینگونه آغاز می‌کند: هواداران رئال مادرید باید از عملکرد تیم‌ در نیمه اول راضی باشند اما آنها به حق از عملکرد تیم در تمام طول بازی عصبانی هستند. بازی دو نیمه کاملاً  متفاوت داشت. نمی‌توان به چیزی اعتراض داشت. لواندوفسکی دو گل زد که بارسلونا را پیش انداخت و از آن زمان بازی به یک بخت‌آزمایی شباهت پیدا کرد و تفاوت در ضربات تمام کننده بود.

این شبکه در ادامه تحلیل خود عنوان می‌کند: از آن به بعد رئال مادرید آرامش روانی خود را برای بازگشت به بازی از دست داد. رئال در نیمه اول و بارسلونا در نیمه دوم تیم برتر بود. در نیمه نخست رئال حتی می‌توانست بازی را 3 بر صفر ببرد اما قدر فرصت‌‌هایش را ندانست. با وجود موقعیت‌های مسلم گلزنی، هیچ گلی به ثمر نرسید و بالعکس بارسلونا تقریباً از همه موقعیت‌هایش استفاده کرد و به هیچ وجه نمی‌توان برتری‌اش را زیر سؤال برد. این یک تنبیه برای رئال مادرید بود. ضربه وارده بسیار سخت و شکست بسیار سنگین بود. نمایش رئال مادرید در نیمه دوم وحشتناک بود و بارسلونا هر طور که دلش خواست بازی کرد. جنگندگی و تأثیرگذاری بازی رئال مادرید صفر بود.

در میان بازیکنان رئال مادرید که بیشترین سهم را در ناکامی این تیم داشت، کیلیان امباپه با هدر دادن دو موقعیت گلزنی مسلم و 7 بار قرار گرفتن در موقعیت آفساید، بیش از همه مورد انتقاد شبکه تلویزیونی باشگاه واقع شد. رسانه مادریدی نمایش مهاجم فرانسوی را اینگونه تحلیل کرده است: دو گل او به دلیل آفساید‌های میلیمتری مردود اعلام شد. او موقعیت‌‌های مسلم گلزنی هم داشت که آفساید هم نبود اما هدرشان داد. پارادوکس در عملکرد او در نهایت خود بود. در سمت مقابل لواندوفسکی با داشتن موقعیت‌های کمتر نسبت به امباپه از او بیشتر گل زد. نه تنها او، بلکه وینیسیوس هم تمرکز لازم برای فرار از تله آفساید بارسلونا را نداشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.