سرقت میلیاردی طلا توسط زن مستخدم برای جراحی پیکر تراشی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، زن جوانی اخیراً به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه کرد و پس از قرار گرفتن مقابل افسر نگهبان، اعلام کرد که در مدت یک هفته‌ای که به شمال کشور سفر کرده بود، گردنبند کارتیه، شمش طلا و سه عدد انگشتر به ارزش حدود یک میلیارد تومان از خانه‌اش سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای مربوطه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل جرم اعزام شده و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. از آنجا که درب ورودی خانه آثار شکستگی نداشت، فرضیه‌ای مبنی بر آشنا بودن سارق مطرح شد.

تیم پلیس در نخستین گام دریافت که شاکی مدتی قبل زن جوانی را برای انجام امور نظافتی استخدام کرده است که همین موضوع، شک کارآگاهان را برانگیخت.

در ادامه تحقیقات اطلاعاتی، مشخص شد که مبلغ زیادی از یک طلافروشی در غرب تهران به حساب این زن مستخدم واریز شده است؛ رقمی که با گردش حساب‌های او در یک سال گذشته مطابقت نداشت.

کارآگاهان در گام بعدی به تحقیق از صاحب طلافروشی پرداختند. او توضیح داد که زن جوانی به طلافروشی مراجعه کرده و مدعی شده که می‌خواهد مقداری طلا را به دلیل نیاز فوری به پول، زیر قیمت بفروشد تا هزینه جراحی پیکر تراشی را تأمین کند.

در نهایت، تیم پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه زن مستخدم را شناسایی کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات منسجم موفق به دستگیری وی شد. از مخفیگاه متهم، دو عدد چمدان، لباس‌های گران‌قیمت و ادکلن کشف گردید.

متهم در جریان تحقیقات اولیه به سرقت طلا از زن جوان اعتراف کرد و گفت که در فرصت مناسب، کلید خانه را برداشته و از آن کپی کرده است.

پس از اعترافات متهم، کارآگاهان مأموریت یافتند که با تحلیل‌های اطلاعاتی، به تحقیقات خود در خصوص این پرونده ادامه دهند.

به گزارش خبرآنی، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای بررسی ابعاد پنهان پرونده در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.