شکایت لبنان به شورای امنیت درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه لبنان علیه رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوزاتش به خاک لبنان، به شورای امنیت شکایت کرد.

به گزارش خبرآنی، وزارت خارجه لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد در چارچوب شکایت دوره‌ای از طریق نماینده دائمی لبنان در سازمان ملل برای مستند کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و قرار دادن جامعه جهانی و شورای امنیت در برابر مسؤولیت خود جهت اقدام برای توقف این تجاوزات، شکایت جدیدی درباره تجاوزات رژیم به لبنان در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ به شورای امنیت ارائه کرده است‌.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی در سایه حمایت غربی‌ها، هر روز دست به جنایات تازه‌ای می‌زند.

از آغاز بمباران‌های مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی، سیاسی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده است و در ظاهر دم از آتش‌بس می‌زند، اما در عمل، کاری برای توقف خشونت‌ها و وادار کردن تل‌آویو برای خاتمه جنگ صورت نمی‌دهد.

همچنین در سایه حمایت‌های کورکورانه واشنگتن، رژیم صهیونیستی جنایاتش را به لبنان هم کشانده و هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است. مقامات لبنانی اعلام کردند که تاکنون بیش از ۲۶۰۰ لبنانی از جمله غیرنظامیان و کادر درمان به شهادت رسیده و ۱.۲ میلیون نفر از خانه‌های خود رانده شده‌اند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.