سفیدچغایی: با ذهنیت گل زدن به استقلال وارد زمین شدم

محسن سفیدچغایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، ضمن ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر استقلال گفت: ما در چند روز گذشته فقط با هدف شکست دادن استقلال تمرین کردیم و انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم. حتی به مساوی هم فکر نمی‌کردیم و دیدید که در جریان بازی نسبت به تیم حریف برتری داشتیم. استقلال در نیمه اول حتی از نیمه زمین رد نمی‌شد و فوتبالی به نمایش گذاشتیم که حریف را تحت تأثیر قرار دادیم.

 

وی ادامه داد: قبل از این بازی وضعیت خوبی در جدول نداشتیم و از طرفی در خانه هم بردی به دست نیاورده بودیم. بچه‌ها واقعاً انگیزه و عطش برد داشتند و در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

هافبک تیم فوتبال خیبر در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، اظهار داشت: من در دقیقه 76 وارد زمین شدم و بعد از ورود به زمین این ذهنیت را داشتم که گل بزنم. استقلال برای جبران جلو کشیده بود و این بهترین فرصت بود تا برای تیمم بازیکن مؤثری باشم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. گل زدن به استقلال خیلی به من چسبید و بابت این اتفاق خوشحالم.

سفیدچغایی در پایان راجع به تأثیر حضور سعید دقیقی در خیبر خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و به چنین مربی نیاز داشتیم. دقیقی به خوبی تیم را در این چند روز جمع کرد و فکر می‌کنم بهترین انتخاب برای گل‌گهر بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.