رزاق‌پور: اخباری بهترین دروازه‌بان لیگ برتر است

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره برد 2 بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در اصفهان داریم، آنهم در حالی که تیم حریف در بازی قبلی استقلال را در تهران شکست داده بود و برای این بازی انگیزه زیادی داشت تا روند خوبش را ادامه دهد. کادر فنی ما خیلی خوب ذوب‌آهن را آنالیز کرده بود و خوشبختانه توانستیم در یک بازی تاکتیکی حریف را شکست دهیم. این برد روی اتفاق یا شانس نبود و ما فوتبالی هوشمندانه و کم‌اشتباه را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

 

وی در مورد اینکه گل‌گهر در هفت بازی‌اش در فصل جاری تنها یک گل دریافت کرده است، خاطر نشان کرد: این یک آمار فوق‌العاده است و نشان می‌دهد که سازمان دفاعی در تیم ما نظم خوبی دارد و همه نفرات در این موضوع دارای نقش هستند. طبیعتاً مدافعان و دروازه‌بان تیم هم کارشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این برای ما خوشحال‌کننده است. محمدرضا اخباری هم نقش مهمی در این فصل داشته و بدون شک در حال حاضر بهترین دروازه‌بان لیگ است. او شایسته حضور در تیم ملی است و دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت.

رزاق‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا کسب 12 امتیاز در هفت بازی برای اعضای تیم گل‌گهر راضی‌کننده است، تأکید کرد: می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، ولی در چند بازی بدشانسی آوردیم و البته مصدومیت بازیکنان هم در یک مقطع دست کادر فنی را بسته بود. تیم ما نسبت به فصل قبل با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شد و نیاز به زمان داشتیم تا به یک شرایط خوب برسیم. ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و  قطعاً در آینده وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به شرایط خودش در این تیم نیز گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و همیشه تلاش می‌کنم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین به بهترین شکل انجام دهم. هیچ وقت هم دنبال منافع فردی نیستم و موفقیت تیم از هر چیزی برای من مهمتر است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.