استفاده از روش‌های به‌روز و نوین در تدریس مدیریت بحران

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، اولین جلسه گروه مدیریت بحران دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور مدیر گروه این مرکز حسین اشتری و رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از اساتید دانشگاه و اعضای گروه برگزار گردید.

در این جلسه جمعی از صاحب نظران حوزه مدیریت بحران به بیان موضوعات بنیادین به منظور رشد و ارتقاء مباحث درسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پرداختند.

 اشتری، مدیرگروه مدیریت بحران دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن تاکید به مباحث مطرح شده, تدوین نظام مسائل و محتوای دروس و کتب مورد نیاز این رشته را جزو اقدامات آتی این گروه اعلام کرد که مبنای آن مطالبات مقام معظم رهبری خواهد بود. 

وی حل مسائل و مشکلات دانشجویان و همچنین دقت نظر در مورد جذب اساتید را از برنامه‌های اساسی این گروه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اساتید ضمن استفاده از روش‌های به‌روز و نوین آموزشی شایسته است با جدیت فعالیت‌های دانشجویی را در کلاس‌ها افزایش دهند، چرا که باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش خواهد بود.

در این جلسه قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی هدف از برگزاری چنین جلسات و نشست‌هایی را بررسی مشکلات آموزشی، بررسی و پذیرش طرح‌های جدید مرتبط با فعالیت و تخصص گروه‌ها دانست و گفت: هدف عمده این دانشگاه ایجاد رقابت انگیزه بخش بین گروه‌های آموزشی از طریق نظام ارزیابی است اینکه گروه آموزشی ما از چند نشریه فعال حمایت می‌کند، چه تعداد خروجی مقاله دارد و یا اینکه در چند همایش مشارکت فعالی داشته است.

وی ضمن تاکید بر لزوم افزایش کیفیت آموزشی در دانشگاه افزود: مسئولیت مدیران گروه‌های آموزشی در دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.