رئال مادرید توهین‌های نژادپرستانه علیه یامال را محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، بارسلونا شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا در حالی با نتیجه 4 بر صفر بر رئال مادرید غلبه کرد که در جریان این بازی برخی هواداران رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به لامین یامال ستاره جوان کاتالان‌ها که گل سوم تیمش را در دقیقه 77 به ثمر رساند، توهین‌های نژادی کردند.

طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا؛ لامین یامال 17 ساله پس از به ثمر رساندن گل سوم بارسایی‌ها از سوی گروهی از هواداران رئال مادرید که کمترین فاصله را با او داشتند مورد توهین‌ قرار گرفت و یامال را با الفاظی همچون «سیاه لعنتی»، «غربتی» و همین‌طور تحقیر او به خاطر ریشه آبا و اجدادی و سن پایینش خطاب قرار دادند.

باشگاه رئال مادرید امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ «رئال مادرید هر نوع رفتاری که شامل نژادپرستی، بیگانه‌هراسی یا خشونت در فوتبال و ورزش باشد را به شدت محکوم می‌کند و از توهین‌هایی که چند هوادار شب گذشته در یکی از گوشه‌های ورزشگاه به زبان آوردند، عمیقاً متأسف است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «رئال مادرید تحقیقاتی برای شناسایی عوامل این توهین‌های تأسف‌انگیز و نفرت‌انگیز آغاز کرده تا اقدامات انضباطی و قضایی مربوطه را صورت دهد».

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.