لواندوفسکی: پیروزی در برنابئو گام رو به جلوی بزرگی است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روبرت لواندوفسکی که در جریان برتری 4 بر صفر شب گذشته (شنبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، دو گل اول تیمش را در دقایق 54 و 56 به ثمر رساند و به کاتالان‌ها برای فتح اولین ال‌کلاسیکوی فصل کمک کرد، پس از این دیدار در تمجید از سرمربی آلمانی بارسا گفت: کاری که هانسی فلیک نه تنها با من بلکه با کل تیم انجام می‌دهد، فوق‌العاده است. همه زیر نظر فلیک حس خوبی دارند و این را در این بازی نشان دادیم. ما یکدیگر را بدون اینکه صحبتی کنیم، درک می‌کنیم.

مهاجم لهستانی بارسلونا افزود: مهمترین چیز، روشی است که به صورت تیمی بازی می‌کنیم. ما حالا به لحاظ هجومی قویتر هستیم و بیشتر گلزنی می‌کنیم. اگر بازیکنی در فرم و شکل خوبی نباشد، هم‌تیمی‌هایش راه‌حلی برای کمک به او پیدا می‌کنند. برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، ما همیشه می‌خواهیم گل‌های بیشتری بزنیم.

لواندوفسکی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بابت دو گلی در این بازی زدم و سبک بازی‌مان خوشحال هستم. بازی جالبی بود. به نظرم ما می‌توانیم چند روزی بابت پیروزی در ال‌کلاسیکو جشن بگیریم، اما همین حالا هم داریم به بازی بعدی‌مان (یکشنبه هفته بعد با اسپانیول) فکر می‌کنیم.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا می‌توان بارسلونا را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان دانست؟» اظهار داشت: نمی‌خواهم اکنون درباره جام‌ها صحبت کنم و مهم است که گام به گام پیش برویم. پیروزی در برنابئو گام رو به جلوی بزرگی است، اما هنوز هم کارهایی برای انجام دادن باقی مانده است. ما هنوز چیزی نبرده‌ایم.

مهاجم 36 ساله بارسلونا همچنین در مواجهه با این موضوع که «هانسی فلیک در صحنه گل دوم در کنار زمین سعی کرد از تو تقلید کند و می‌خواست با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند...»،  باخنده گفت: او باید کمی بیشتر بپرد!

لواندوفسکی که این فصل در 14 بازی از رقابت‌های مختلف 17 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده، در حال حاضر با 14 گل زده بهترین گلزن لالیگاست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.