بازرسان صدور مجوز حرفه‌ای AFC دی‌ماه به ایران می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی گفت: در تیرماه سال جای کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به کشورهای عضو از انعقاد قرارد با یک شرکت نیوزیلندی - استرالیایی به عنوان ارزیاب خبر داد و اعلام کرد که در بخش صدور مجوز حرفه‌ای می‌توان از این شرکت بهره گرفت.

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ادامه داد: ارزیابان خارجی در فرایند مرتبط با مجوز باشگاهی  فعالیت خواهند داشت و این شرکت در چرخه جدید کار خودش را آغاز کرده و با فدراسیون‌ها در حال تعامل است. در ابتدا به صورت آنلاین مدارک و مستندات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در واقع پس از بررسی مدارک به صورت آنلاین، نمایندگان شرکت مذکور با حضور در ایران امکانات و تجهیزات باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که شرکت مذکور از اواخر دی‌ماه سال جاری کار ارزیابی حضوری خود را شروع کند. بازرسان به کشورها اعزام می‌شوند تا زیرساخت‌ها و امکانات موردنظر را ارزیابی و در نهایت موارد مختلفی را در راستای روند رو به رشد و به روز امکانات مطرح کنند.

زارعی گفت: این شرکت کارش را به صورت برخط شروع کرده و صورت‌های مالی و ارزیابی جامعی را از باشگاه‌ها داشته و به طور کلی  بحث ورزشی، پرسنلی، حقوقی را بررسی و اعلام کرده که در این زمینه مشکلی برای اخذ مجوز وجود ندارند اما در بحث زیر ساخت‌ها و مالی مشکلاتی وجود دارد که هشدارها و پیشنهادات مختلفی را برای درآمدها و منابع مالی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

بازرسان ایران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.