قالیباف: پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی قطعی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور، موفقیت و هوشیاری مجاهدان فداکار پدافند ارتش و سپاه را مورد تأکید قرار داد و گفت که این موفقیت نشان می‌دهد رژیم آپارتاید صهیونیستی همواره در مواجهه با ملت سربلند ایران در هر معرکه‌ای به مضحکه‌ای در سطح جهان تبدیل شده است.

وی با مقایسه عملیات «وعده صادق 2» با اقدام اخیر نظامی این رژیم، به توان بازدارندگی نیروی دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز نسل‌کشی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌پناه در غزه و لبنان ندارد. این رژیم امروز از آبرو و اعتباری هم در سطح جهان برخوردار نیست.

رئیس مجلس ادامه داد: گرچه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از روی انفعال بود و به شکست دیگری برای این رژیم تبدیل شد، اما جمهوری اسلامی ایران خود را محق به دفاع از خود می‌داند و پاسخ به این تجاوزگری قطعی خواهد بود.

قالیباف به آمریکا که پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی است هشدار داد که باید برای توقف کشتار مردم بی‌گناه در غزه و لبنان اقدام کند و افزود: اجازه ندهد این رژیم با بی‌تدبیری و جنگ‌افروزی سرنوشت شومی را برای خود و هم‌پیمانان خود رقم بزند.

وی همچنین از کشورهای همسایه که اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند قدردانی کرد و بر اهمیت حفظ ثبات منطقه تأکید کرد.

رئیس مجلس همچنین به روح پاک شهدای پدافند ارتش که جان خود را در راه دفاع از امنیت کشور فدا کردند، درود فرستاد و شهادت این جوانان را به ملت شریف، فرماندهی محترم و خانواده‌های داغدار تبریک و تسلیت گفت.

قالیباف همچنین حمله تروریستی به گشت انتظامی در گوهر کوه شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و اعلام کرد که بررسی ابعاد این حمله تروریستی در دستور کار هیئت ویژه‌ای قرار گرفته است.

رئیس مجلس همچنین از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواست تا تیمی را برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل دهد و گزارش آن را به هیئت رئیسه مجلس منتقل کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.