ال‌کلاسیکو به کام بارسلونا؛ مثلث برمودا، رئال را قورت داد!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اولین ال‌کلاسیکوی فصل 25-2024 لالیگای اسپانیا در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم از ساعت 22:30 شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه خانگی رئال مادرید (سانتیاگو برنابئو) آغاز شد و این بارسلونا بود که با هنرنمایی مثلث هجومی خود موفق شد با نتیجه سنگین 4 بر صفر کهکشانی‌ها را قورت (!) دهد. 

این؛ اولین تجربه هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در ال‌کلاسیکو بود.

روبرت لواندوفسکی تمام نشدنی در دقایق 54 و 56 دو بار دروازه رئال را باز کرد و در ادامه یامال (77) و رافینیا (84) دیگر گل‌های بلوگرانا در ال‌کلاسیکو خارج از خانه را به ثمر رساندند.

دو تیم در نیمه نخست بازی عملکردی پایاپای داشتند و فرصت‌‌هایی روی دروازه‌ها خلق شد؛ حتی یک بار امپاپه موفق به گلزنی هم شد که البته از اتاق VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کردند.

نیمه دوم اما حکایت بلوغ مربیگری فلیک، قدرت تمام نشدنی لواندوفسکی در گلزنی و در نهایت تسلیم رئال مادرید بود. بارسا نیمه دوم را متفاوت آغاز کرد و با تغییری که فلیک در فرم بازی تیمش ایجاد کرد؛ راه برای ماشین گلزنی آبی‌‌واناری‌پوشان یعنی لواندفسکی باز شد و در ادامه یامال و رافینیا نیز فصل خوب خود را با گلزنی در ال‌کلاسیکو تکمیل کردند.

بارسلونا با این پیروزی 30 امتیازی شد و فاصله خود با رئال را به 6 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.