تقابل باروحیه‌ها و چشم پرسپولیس به گل‌محمدی برای توقف سپاهان

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پرونده هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با 2 دیدار حساس در تبریز و اهواز بسته می‌شود.

تراکتور -آلومینیوم

دیدار دو تیم را می‌توانیم تقابل باروحیه‌ها بنامیم. تراکتور در هفته‌ای که همه نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 شکست خوردند، تنها تیم پیروز ایرانی بود و با روحیه‌ای مضاعف بار دیگر در لیگ برتر به میدان می‌رود. در طرف مقابل، آلومینیومی قرار دارد که در 3 هفته گذشته 3 برد پیاپی داشته و 9 گل به ثمر رسانده است. شرایط روحی و روانی و انگیزه‌های دو تیم نوید این را می‌دهد که شاهد یک بازی هجومی و جذاب باشیم.

تراکتور در آخرین بازی خود در لیگ شکست خانگی‌ را مقابل فولاد تجربه کرد تا حدودی از صدر جدول فاصله گرفته و با 13 امتیاز در جایگاه پنجم جدول بایستد. آلومینیوم هم پس از پیروزی‌های پیاپی‌ 12 امتیازی شده و یک پله پایین‌تر از تراکتور در جدول قرار دارد و این دیدار می‌تواند از این حیث هم برای هر دو تیم حائز اهمیت باشد.

امین کاظمیان از آلومینیوم و امیرحسین حسین‌زاده با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند و رقابت 2 گلزن برتر حال حاضر لیگ هم می‌تواند بر جذابیت‌های بازی تراکتور و آلومینیوم اضافه کند.

فولاد - سپاهان

فولاد خوزستان پس از 3 برد پیاپی و صعود تا رده چهارم جدول، در هفته هشتم در بازی مقابل آلومینیوم، بازی برده را واگذار کرد تا نوار پیروزی‌های این تیم پاره شود. سرخپوشان اهوازی پس از انتخاب کادرفنی جدید و حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم، بازی‌های متفاوتی را به نمایش گذاشتند. سپاهان هم در حالی پا به اهواز گذاشته که بازی آسیایی‌اش مقابل شارجه را باخته و برای جبران مافات به زمین می‌آید.

شاگردان ژوزه مورایس برای حفظ موقعیت خود در جدول حتما باید در مصاف با فولاد برنده از زمین خارج شوند. با توجه به پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمس‌آذر، سرخپوشان تهرانی 17 امتیازی شدند و سپاهان اگر می‌خواهد باز هم در صدر قرار داشته باشد باید فولاد را شکست دهد، هرچند فولادی‌ها هم در صورت شکست سپاهان نیم‌نگاهی به هم‌امتیاز شدن با پرسپولیس را دارد. باید دید گل‌محمدی می‌‌تواند جلوی صدرنشینی سپاهان را بگیرد و به پرسپولیس برای ادامه حضور در صدر کمک کند یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

به گزارش خبرآنی برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

یکشنبه 6 آبان

تراکتور - آلومینیوم اراک- ساعت 17 - ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

فولاد خوزستان - سپاهان- ساعت 18:15- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته نهم:

ذوب‌آهن صفر - گل‌گهر 2

نساجی صفر - استقلال خوزستان صفر

هوادار صفر - چادرملو یک

مس رفسنجان یک - ملوان یک

خیبر خرم‌آباد 3 - استقلال یک

پرسپولیس 2 - شمس‌آذر صفر

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.