امیری: در صحنه برخوردم با دروازه‌بان شمس آذر خدا رحم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، وحید امیری پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر خیلی خاص بازی می‌کرد و یکی از سخت‌ترین دیدارها را پشت سر گذاشتیم. زود به گل رسیدیم که همین باعث شد بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را بگیریم. گل من حاصل زحمت همه بازیکنان بود و باعث شد خیال تیم را راحت کنیم.

وی در مورد برخورد با محمد امین رضایی دروازه‌بان شمس آذر خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد. کمی درد دارم، اما به خیر گذشت.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به اهمیت اتحاد تیمی گفت: برای تکرار موفقیت‌های گذشته، همدلی میان بازیکنان و مربیان از همه چیز مهم‌تر است. خیلی زود است لیگ را قضاوت کنیم، اما امیدوارم به همین روند ادامه دهیم و در آسیا موفق باشیم. تیم‌ها در فوتبال ایران تفاوت چندانی ندارند و اتحاد تیمی بیشتر به موفقیت تیم کمک می‌کند.

امیری درباره تمجید سرمربی و هواداران پرسپولیس از خودش و نیز بازگشت کریم باقری به نیمکت سرخپوشان تصریح کرد: امیدوارم پاسخ محبت گاریدو و هواداران را بدهم و در خدمت تیم باشد. این صحبت‌ها، مسئولیت ما را سنگین می‌کند. باقری نیاز به تمجید ما ندارد. شرایط نیمکت ما سنگین بود و این وضعیت حالا بهتر شده است. احترامی که بازیکنان به باقری قائل هستند، به اتحاد و آرامش تیم کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازگشت به تیم ملی امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌ام. همیشه عاشق این پیراهن هستم و دوست دارم تا جایی که بتوانم، برای تیم ملی بازی کنم. همیشه به این تیم احترام گذاشته‌ام و تلاش کردم هیچ‌وقت آن را به حاشیه نبرم. هر گاه صلاح بدانند و فکر کنند می‌توانم در هر زمینه‌ای کمک کنم، در خدمت تیم ملی خواهم بود.

بازیکن پرسپولیس در مورد برتری نماینده استان لرستان یعنی خیبر خرم‌آباد مقابل استقلال گفت: رقم خوردن این اتفاقات به دست یک تیم تازه صعود کرده، جای امیدواری دارد. به مالک باشگاه خیبر و هواداران لُرزبان تبریک می‌گویم. خیبر باعث نشاط استان لرستان شده و امیدوارم تیم در ادامه مسیر هم موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.