سروش رفیعی: انتظار خودم بیشتر از چیزی است که الان هستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سروش رفیعی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس برابر شمس‌آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر گفت: خدا قوت به تیم خوب شمس‌آذر قزوین و رضا مهاجری می‌گویم. شمس‌آذر تیم دونده‌ای داشت و از سبک بازی‌شان لذت بردم. خدا را شکر می‌کنم از تجربه‌مان استفاده کردیم و سه امتیاز بسیار مهم را در این بازی گرفتیم. تنها چیزی که صادقانه می‌توانم بگویم این است؛ با وجود اینکه دوستان برای کیفیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس تلاش می‌کنند اما متأسفانه کیفیت زمین به خصوص در وسط زمین بد بود و ما را اذیت می‌کرد. دل‌مان می‌خواهد هواداران علاوه بر کسب سه امتیاز، فوتبال خوبی را ببینند.

وی افزود: هر دفعه بیرون از ایران به میدان می‌رویم، کیفیت بازی‌های‌مان بهتر از بازی‌های داخلی است. هر تیمی داخلی این شرایط را دارد. از باشگاه‌ها و فدراسیون خواهش می‌کنم برای زیر ساخت‌ها هزینه کنند تا هواداران بیشتر لذت ببرند. شرایط خوبی در لیگ داریم اما تیم‌مان کامل نیست و مصدومانی داریم. به هواداران، مجموعه باشگاه و رضا درویش تبریک می‌گویم و با سه امتیاز بازی امروز و انگیزه خوب به استقبال بازی با استقلال خوزستان می‌رویم. در لیگ نخبگان آسیا نیز شانس صعود داریم و امیدمان بسیار است.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه یکی از مهره‌های گاریدو است اما برخی‌ دنبال حواشی برای او هستند، گفت: اینها حاشیه است یا شایعه؟ شما چه چیزی دیده‌اید؟ یک چیزهایی می‌خوانیم که بیشتر در فضای مجازی است که به آن اهمیت نمی‌دهم. انتظار خودم بیشتر از چیزی است که الان هستم. سعی می‌کنم چیزی که سرمربی تیم از من می‌خواهد انجام دهم و دوست دارم بهترین نسخه‌ام را در زمین ارائه دهم. در مقاطعی از خودم راضی نبودم ولی سرمربی تیم تعیین کننده است چه کسی بازی یا چطور بازی کند. به حرف‌هایی که زده می‌شود، اهمیتی نمی‌دهم. دوستانی که تلاش می‌کنند مطلبی را القا کنند، زیاد تلاش نکنند چون روی من تأثیر زیادی ندارد. هواداران شناخته‌اند این دوستان از کجا می‌آیند. چیزی مهم‌تر از موفقیت پرسپولیس وجود ندارد و امیدوارم روز به روز بهتر کارم را در مسیر موفقیت پرسپولیس انجام دهم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

رفیعی انتظار بیشتر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.